Πηνελόπη Αναστασοπούλου: Τα μυστικά της για ένα τέλειο σώμα!

Είναι γεγονός πως η Πηνελόπη Αναστασοπούλου διαθέτει ένα από τα ωραιότερα σώματα της ελληνικής showbiz. Μιλώντας στο περιοδικό “People” η καλλίγραμμη Πηνελόπη αποκαλύπτει τα μυστικά για αδυνάτισμα χωρίς στερήσεις. Στις «Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα» η ηθοποιός - τραγουδίστρια ζύγιζε δέκα κιλά περισσότερο απ’ ότι σήμερα. «Με το φαγητό έχω μια σχέση αγάπης, γι' αυτό ποτέ δεν έκανα διατροφή. Δεν είμαι άνθρωπος που θα στερηθώ πράγματα, εκτός αν μου ζητηθεί για τη δουλειά μου. Αν πρέπει να αδυνατίσω ή να παχύνω, θα το κάνω. Και το έχω κάνει, αλλά όχι με υστερία.», λέει η ίδια, ενώ αποκαλύπτει πώς έχασε πέντε κιλά. «Κόβω τις μερίδες στη μέση. Τρώω ακριβώς ό,τι έτρωγα, απλώς το χωρίζω σε δύο κομμάτια και τρώω το ένα σήμερα το άλλο αύριο. Το ίδιο κάνω με τα γλυκά, γιατί δεν αντέχω χωρίς αυτά. Αυτό που δεν μοιράζω είναι οι σαλάτες. Αντίθετα, αυτές τις ενισχύω. Αυτός ο τρόπος έχει άμεσα αποτελέσματα. Την πρώτη εβδομάδα θα έχεις χάσει τα υγρά και τη δεύτερη θα έχουν εξαφανιστεί και τα κιλά που θέλεις να χάσεις.»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket