Νατάσα Καλογρίδη: Νιώθει sexy όταν...

Η συμμετοχή της στο «Dancing With The Stars 2» ήταν μια ακόμα αποκάλυψη της πολυτάλαντης και πολυσχιδούς προσωπικότητάς της και, όπως φαίνεται, έχει ακόμα να μας αποκαλύψει πολλούς άσους που κρύβει στο μανίκι της.
Νιώθω σέξι… «Δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή. Ή είσαι σέξι ή δεν είσαι. Όποιος το έχει, το βγάζει σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής του και όχι επιλεκτικά. Μπορεί να νιώθεις σέξι ακόμα και την ώρα που μαγειρεύεις».
Ιδανικό ερωτικό σκηνικό. «Είμαι του αυθόρμητου και λειτουργώ αναλόγως τού ποιος είναι απέναντί μου. Τα πάντα μπορεί να σε εξιτάρουν όταν σε έλκει κάποιος και σου δημιουργεί ερωτική διάθεση».
Ερωτική αχίλλειος πτέρνα. «Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη. Κάθε σχέση μού βγάζει κάτι διαφορετικό».
Εμπνέομαι ερωτικά υπό τους ήχους… «Με ένα upbeat κομμάτι ή με Frank Sinatra».
Ιδανικός σύντροφος. «Θέλω να είναι όλα σε ένα. Σίγουρα όμως να νιώθω ότι έχω ένα πραγματικό αρσενικό δίπλα μου. Θέλω να μου βγάζει το απόλυτο θηλυκό».
«Θεωρώ τον εαυτό μου... απερίγραπτο ως σύντροφο».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket