Σκάνδαλο στις ΗΠΑ με επιδειξία βουλευτή!

Ο – παντρεμένος - βουλευτής των Δημοκρατικών Άντονι Γουάινερ παραδέχθηκε την Τρίτη (7/6) πως έστειλε μια κοντινή φωτογραφία του εσώρουχου του σε μια νεαρή κοπέλα, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις στην κοινωνία των ΗΠΑ. Ξεκαθάρισε παράλληλα όμως ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί από το αξίωμα του.
Ο Γουάινερ παραδέχθηκε επίσης πως είχε  “ακατάλληλες” συνομιλίες με γυναίκες σε chatrooms στο Ίντερνετ, πράγμα το οποίο αποκάλυψε με δάκρυα στα μάτια σε σύνεντευξη τύπου που παραχώρησε για το θέμα.
“Ντρέπομαι βαθιά για τις πράξεις μου και ζητώ συγχώρεση για τον πόνο που προκάλεσα στη σύζυγο μου, τα παιδιά μου, τους υποστηρικτές μου και τους συνεργάτες μου”, είπε ο βουλευτής. \
Η υπόθεση του Γουάινερ αποκαλύφθηκε από λάθος δικό του, όταν προσπάθησε να στείλει την επίμαχη φωτογραφία μέσω άμεσου μηνύματος στο Twitter. 
Όμως, αντί να στέιλει άμεσο μήνυμα, μπερδεύτηκε και την τουίταρε απλώς, με αποτέλεσμα να μείνουν άναυδοι όλοι οι followers του!
“Όταν κατάλαβα ότι είχα κάνει λάθος πανικοβλήθηκα. Την κατέβασα και δήλωσα ότι ο λογαριασμός μου είχε χακαριστεί”, είπε ο Γουάινερ.
Παραδέχθηκε δε πως τα τελευταία τρία χρόνια είχε ανταλλάξει μηνύματα και φωτογραφίες ακατάλληλου περιεχομένου με 6 γυναίκες που είχε βρει στο ίντερνετ.
“Δεν τις έχω συναντήσει ποτέ, ούτε είχα κάνει κάτι παραπάνω μαζί τους”, πρόσθεσε ο Γουάινερ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket