Απόλυση χωρίς αποζημίωση λόγω Facebook!

Με απόλυση, και μάλιστα χωρίς αποζημίωση, πλήρωσε την εμμονή της να επισκέπτεται το Facebook και άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μία υπάλληλος αεροπορικής εταιρίας στην Ελλάδα.
Το Πρωτοδικείο της Αθήνας δικαίωσε την εταιρεία η οποία απέλυσε την υπάλληλο, επειδή καθημερινά έμπαινε επί ώρες σε διάφορες ιστοσελίδες προκειμένου να γράψει σχόλια και να απαντήσει σε προσωπικά της e-mail.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η υπάλληλος, η οποία είχε προσληφθεί τον  Ιανουάριο του 1989, μέχρι το 2008 έπαιρνε από την εταιρία και bonus λόγω της καλής απόδοσής της.
Ωστόσο το 2009 έλαβε επιστολή από το γενικό διευθυντή της αεροπορικής εταιρείας, ο οποίος της έκανε συστάσεις ότι δεν εκπληρώνει τις συμβατικές υποχρεώσεις της. Της γινόταν μάλιστα η επισήμανση ότι αργεί συστηματικά να προσέλθει στην εργασία της, καθώς και ότι χρησιμοποιεί τις τηλεφωνικές γραμμές της εταιρείας για προσωπικές και μη αναγκαίες κλήσεις. Ιδιαίτερη αναφορά γινόταν και στην πολύωρη παραμονή της σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και συνομιλίας με άλλα άτομα.
Μάλιστα ο ίδιος ο διευθυντής της, την «έπιασε στα πράσα» να ανταλλάσσει μηνύματα στο Facebook και την είχε προειδοποιήσει ότι αν συνεχίσει την ίδια αντισυμβατική συμπεριφορά, τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή από την απόλυσή της χωρίς άλλη προειδοποίηση.
Η υπάλληλος ωστόσο απάντησε και με e-mail κάλεσε τον γενικό διευθυντή μέσα σε δέκα μέρες να απολογηθεί γραπτώς για την «προσβλητική, ντροπιαστική, συκοφαντική και υπερβολική επιστολή του». Απειλούσε μάλιστα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα εκλάμβανε τις κινήσεις της διεύθυνσης ως «πράξη εκδίκησης εναντίον της νόμιμης αντίδρασης» για τη στάση της σε ότι αφορά «την αλλαγή των μισθολογικών κλιμακίων των απασχολουμένων στην εταιρεία», που είχε γίνει το 2008.
Το αποτέλεσμα ήταν ο γενικός διευθυντής να απαντήσει στην υπάλληλο με νέο e-mail, ενημερώνοντάς την ότι όσα αναφέρει είναι συνέχιση της ίδιας αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς, την οποία χαρακτήριζε  επιζήμια για τα συμφέροντα της εταιρείας. Προχώρησε έτσι στη λήξη της σύμβασης εργασίας της συγκεκριμένης υπαλλήλου.
Η υπόθεση έφτασε στα δικαστήρια και τελικά το Πρωτοδικείο Αθηνών δικαίωσε την εταιρία, κρίνοντας ότι η απόλυση της υπαλλήλου ήταν νόμιμη, «καθόσον πραγματικό κίνητρο της καταγγελίας ήταν η πλημμελής και μη προσήκουσα άσκηση των συμβατικών υποχρεώσεων της εργαζομένης, η οποία δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και αποδοτική άσκηση της εργασίας και στις ανάγκες της επιχείρησης».
Το δικαστήριο απέρριψε και τους ισχυρισμούς της υπαλλήλου ότι η απόλυσή της έγινε για λόγους εχθρότητας, αφού από τις μαρτυρικές καταθέσεις αποδείχθηκε, σύμφωνα με το δικαστήριο, ότι η υπάλληλος καθυστερούσε να προσέλθει στη δουλειά της και ότι αφιέρωνε πολύ χρόνο για προσωπικές συνομιλίες και για την περιήγησή της στο Facebook.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket