Τζένη Θεωνά: Μας ανοίγει την καρδιά της στο People που κυκλοφορεί!

Η ηθοποιός-παρουσιάστρια της εκπομπής Art@ert μιλάει στο PEOPLE για τις διακοπές της και τις αντιδράσεις της στα φλερτ των αντρών.
Σχολιάστηκε αρνητικά η απόφασή σου να ασχοληθείς με την παρουσίαση;
Για ποιο λόγο; Παρουσιάζαμε τέσσερις καλλιτεχνικές προτάσεις καθημερινά: θέατρο, κινηματογράφο, μουσική, εικαστικά. Επειδή είμαι ηθοποιός, μου άρεσε να παρουσιάζω αυτή την εκπομπή και με ενδιέφερε να την παρακολουθώ. Θα ήταν ιδανική συνθήκη και, αν γινόταν, θα το ξαναέκανα.
Αισθάνεσαι τυχερή που έχεις την εκπομπή, κάνεις κινηματογράφο και παράλληλα θα πρωταγωνιστήσεις στο «Σπιτι μου Σπιτάκι μου» του MEGA;
Πάρα πολύ! Ο ρόλος μου στη σειρά είναι τουλάχιστον απολαυστικός και ανυπομονώ να βγει η ταινία του Νίκου Περάκη στις αίθουσες!
Έχεις χρόνο για προσωπική ζωή;
Έχω χρόνο για να κάνω τα πράγματα που μου αρέσουν και για να τα μοιράζομαι. Μου λείπουν, όμως, τα μεγάλα ταξίδια που ονειρεύομαι.
Πού πήγες διακοπές;
Στην Πάρο και τη Σίκινο.
Σήμερα, αν ανοίξω το ψυγείο σου τι θα βρω;
Βιολογικά φρούτα και λίγα γαλακτοκομικά. Τα εργένικο ψυγείο μου σπάνια απολαμβάνει στιγμές πληρότητας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket