Οι σέξι διαφημίσεις έχουν περισσότερο σουξέ!

Οι διαφημίσεις με διεγερτικές εικόνες, αποτέλεσαν αντικείμενο επιστημονικής έρευνας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Όπως αποδείχθηκε μια σέξι γυναίκα μπορεί να ερεθίσει εκείνες τις πλευρές του εγκεφάλου, που ωθούν τον άνθρωπο να δράσει και να αγοράσει παρορμητικά, προσπερνώντας τα τμήματα εκείνα που ελέγχουν την ορθολογική σκέψη.
Την εγκεφαλική δραστηριότητα 24 εθελοντών, που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια σειρά διαφημιστικά σπότ, μελέτησαν ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια. Μετά τα εγκεφαλογραφήματα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες διαφημίσεις προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές με απλά και ορθολογικά δεδομένα, είναι λιγότερο αποτελεσματικές στο να ωθήσουν τον άνθρωπο να αγοράσει. Το αντίθετο αποτέλεσμα έχουν όσες διαφημίσεις χρησιμοποιούν τη «μη ορθολογική επιρροή», δηλαδή ερεθιστικές εικόνες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των επιστημόνων, μια ωραία γυναίκα με ανοιχτά πόδια που διαφημίζει τζιν παντελόνια, έχει πολύ πιο δυνατή επίδραση στον εγκέφαλο, από ότι ένα σπότ για αγορά αυτοκινήτου που απλώς παραθέτει τα προσόντα του όσον αφορά στην κατανάλωση βενζίνης ανά χιλιόμετρο. Και αυτό γιατί το πρώτο είδος διαφήμισης έχει την ικανότητα να παρακάμψει τις περιοχές του εγκεφάλου, που επεξεργάζονται λογικά τις ιδέες και τις εικόνες.
Αναλύοντας τα συμπεράσματα της έρευνας ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας, Ίαν Κούκ, έδωσε μία συμβουλή: «Προσοχή στον εγκέφαλό σας και προσοχή στο πορτοφόλι σας». Δικαιολογώντας την άποψή του, είπε ότι οι ερεθιστικές διαφημίσεις μειώνουν τις ορθολογικές αναστολές και παρακινούν σε άσκοπες αγορές και σπατάλη χρημάτων.    

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket