Ηρώ Λεγάκη: Θα με κολάκευε να με πλησιάσει ερωτικά μια γυναίκα! (playboy pics)

Αρκετά προκλητική η συγκεκριμένη δήλωση. Ποια σούπερ σέξι παρουσία του μόντελινγκ την έκανε; Ο λόγος για τη φετινή Playmate Ηρώ Λεγάκη που θεωρεί ότι πολλά πράγματα που άλλοι θεωρούν υπερβολικά, για εκείνη αποτελούν μέρος της δουλειάς της. Όπως μια γυμνή φωτογράφιση. «Βασικά ο πατέρας μου δεν έχει δει την φωτογράφιση που έκανα. Η μητέρα μου πάλι, που είδε το περιοδικό, ντράπηκε λίγο. Σε γενικές γραμμές πάντως τα πράγματα είναι καλά με τους γονείς μου. Είναι δίπλα μου, με στηρίζουν στις αποφάσεις μου και συζητώ πάντα μαζί τους τί πρόκειται να κάνω. Ξέρουν ότι όλες αυτές οι φωτογραφίσεις είναι καθαρά στο πλαίσιο της δουλειάς μου».
Αντιδρά ψύχραιμα ακόμη και στο ενδεχόμενο να την πλησιάσει ερωτικά μια γυναίκα: «Μέχρι στιγμής δεν μου έχει τύχει. Φαντάζομαι όμως ότι αν μου συνέβαινε κάποια στιγμή, σίγουρα θα με κολάκευε το γεγονός πώς τους αρέσω και νομίζω ότι θα το αντιμετώπιζα με χιούμορ», λέει, αποκαλύπτοντας στο περιοδικό Glam ότι το κρυφό της όνειρο είναι να βρεθεί με τον αγαπημένο της σε μια ερημική παραλία. Οσο για το ποιος είναι για εκείνη ο ιδανικός άντρας; Ψηλός, μελαχρινός, με χιούμορ και ειλικρίνεια. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket