Κατερίνα Στικούδη: Ο κόσμος νομίζει ότι είμαι εύκολη!

Η σέξι Κατερίνα Στικούδη μίλησε στο περιοδικό Celebrity για τον έρωτα, την λάθος εντύπωση που έχει ο κόσμος για εκείνη και την εξωτερική της εμφάνιση.
Η Κατερίνα πιστεύει πως ο κόσμος θεωρεί ότι είναι ένα εύκολο κορίτσι από τις σέξι φωτογραφήσεις που έχει κάνει στο παρελθόν και συγκεκριμένα εξηγεί: "Για τον κόσμο, επειδή έχω κάνει δυο-τρεις σέξυ φωτογραφίσεις μπορεί να φαίνομαι ότι 

 είμαι εύκολη, αλλά αυτό είναι μόνο η δουλειά μου. Είμαι πολύ παραδοσιακή και συντηρητική και ας μην μου φαίνεται. Είμαι "σχεσάκιας". Ξεκινάω μια σχέση για να είναι η τελευταία και όχι για να περάσω τον καιρό μου".
Για τις σχέσεις και τον έρωτα, η ίδια ανέφερε: "Ο έρωτας μας δίνει ζωή, αρκεί να του αφιερώνουμε όσο χρόνο του αξίζει. Το να έχεις μια σχέση επειδή δεν θέλεις να είσαι μόνος, είναι δώρο άδωρον, ταλαιπωρείς τον εαυτό σου και τον άλλον".
Φυσικά δεν έλειψε να μιλήσει και για το χώρο της showbiz και τις κριτικές που έχει δεχτεί: "Είμαι ένας άνθρωπος που με την κριτική έχω 

πολύ καλή σχέση. Δεν μπορώ να σου πω ότι μου αρέσει που με κατηγορούν, αλλά είναι μέρος της δουλειάς μας". Επίσης η Κατερία έδωσε τη δική της συμβουλή στους νέους που θέλουν να ακολουθήσουν το δρόμο της τηλεόρασης και του μόντελινγκ. "Κάθε χώρος είναι δύσκολος, διαφορετικός και έχει άλλες απαιτήσεις. Οι απορρίψεις που μπορείς να δεχτείς πονούν, από όπου κι αν προέρχονται. Αν μπορώ να δώσω μια συμβουλή στα παιδιά που ξεκινούν τώρα είναι να μην έχουν λάθος πρότυπα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket