Μαριάντα Πιερίδη: Η sexy φωτογράφηση στο Down Town!

Εμφανώς ανανεωμένη και αδυνατισμένη, η Μαριάντα Πιερίδη φωτογραφήθηκε για το Down Town  πιο σέξι από ποτέ.
Η Μαριάντα έχει παντρευτεί στο παρελθόν άλλες δύο φορές ωστόσο οι γάμοι κράτησαν πολύ λίγο, ο ένας τέσσερις και ο άλλος έξι  μήνες κάτι που όπως αποκαλύπτει την κάνουν να πιστεύει ότι έχει το σύνδρομο "Η νύφη το' σκάσε".
Η ίδια αποκαλύπτει πως έχει κάνει αλλαγές στην εμφάνισή της ωστόσο δεν έχει επισκεφθεί ακόμα τον πλαστικό χειρουργό.
"Δεν πρόκειται ποτέ μου να κάνω αισθητικές επεμβάσεις. Δε με ενοχλεί τίποτα πάνω μου και δε θέλω να πειράξω τίποτα. Το ότι έχω καρούμπαλο στη μύτη μ' αρέσει. Όπως και το ότι έχω λίγο πριονωτά δόντια", είπε η Μαριάντα.
Όσο για τις σέξι εμφανίσεις στην πίστα η τραγουδίστρια δήλωσε πως βάζει πάντα κριτήριο πώς θα ήταν στη θέση της πελάτισσας και θα την ενοχλούσε ένα πολύ αποκαλυπτικό ντύσιμο.
"Θα με ενοχλούσε να έβλεπα τα εσώρουχά της ή να κοιτάει περίεργα και να την πέφτει στο σύντροφό μου", συμπλήρωσε.
Τέλος, δε δίστασε να αποκαλύψει πως ο σύντροφός της παραλίγο να δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση από άνδρα και μάλιστα εκείνη παρενέβη για να μην τον... χουφτώσει!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket