Αποστολία Ζώη: Λαμπερή φωτογράφηση και αποκαλύψεις στο Hello!

Ο χωρισμός της με τον Γιώργο Σεϊταρίδη συζητήθηκε περισσότερο από τη σχέση τους. Ο λόγος για την Αποστολία Ζώη που μίλησε στο περιοδικό “Hello” για τον πρώην σύντροφό της και την απόφασή τους να τραβήξουν χωριστούς δρόμους. “Κάναμε ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνουμε τη δεδομένη στιγμή που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας. Μόνο αυτά μπορώ να αναφέρω. Τα υπόλοιπα τα μοιράζομαι με ανθρώπους που σημαίνουν πολλά για εμένα και βέβαια πολλά τα κρατάω μόνο για μένα.”, λέει η τραγουδίστρια, ενώ προσθέτει ότι δεν θα τα παρατούσε όλα για ένα μεγάλο έρωτα: “Δεν είναι απόδειξη αγάπης το να παρατήσεις τις ανάγκες σου για τον άνθρωπό σου. Είναι τελικά πιο σημαντικό να συνεχίσεις ό,τι έκανες πριν έρθει εκείνος στη ζωή σου, ωστόσο να έχει αυτός τη θέση στην κορυφή της πυραμίδας.”
Άραγε είναι ερωτευμένη η Αποστολία; “Είμαι ευτυχισμένη και νιώθω γεμάτη. Έτσι μπορώ και λειτουργώ καλύτερα. Είμαι σε εγρήγορση και γίνομαι άκρως παραγωγική. Είναι ζωτικής σημασίας το συναίσθημα στην ζωή μου και όποτε δεν το έχω, το αναζητώ.”

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket