Δούκισσα Νομικού: Μια αλλιώτικη φωτογράφηση!

Μια αλλιώτικη φωτογράφηση από αυτές που μας έχει συνηθίσει έκανε η Δούκισσα Νομικού για το περιοδικό “Life & Style”. Καθόλου σέξι και χωρίς να φορά κάτι που εξάπτει την ανδρική φαντασία, η Δούκισσα έκανε μια φωτογράφηση… με ελληνικό άρωμα και μίλησε για όλα... ή περίπου για όλα, αφού για τον αγαπημένο της Χρήστο Χολίδη ούτε κουβέντα.
«Δεν καταλαβαίνω στους άτυπους κανόνες που λένε ότι τα πρόσωπα που εκτίθενται στα Μέσα Ενημέρωσης είμαστε υποχρεωμένα να κάνουμε δηλώσεις και να φωτογραφιζόμαστε σε πολύ προσωπικές μας στιγμές. Δεν είναι αυτή η δουλειά μου και προσπαθώ να απασχολώ μόνο μέσα από αυτή. Στο κάτω – κάτω, δεν έχω κρύψει τίποτα, απλώς δεν το έχω διαφημίσει. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Άλλοι προτιμούν να τα ανακοινώνουν όλα. Κι εγώ προτιμώ να ανακοινώνω πολλά – όχι όμως όλα», λέει η γλυκιά παρουσιάστρια για την επιλογή της να μην δημοσιοποιεί τα προσωπικά της.
Όσο για τα επαγγελατικά της; Αυτή ήταν η χρονιά της... «Η αλήθεια είναι πως μέχρι να προλάβω να κάνω σχέδια, η ζωή με είχε προλάβει και μου τα έφερε μπροστά μου. Σε ένα χρόνο έγιναν πράγματα που δεν είχα τολμήσει να φανταστώ. Από τη συμμετοχή μου σε ένα τόσο επιτυχημένο βραδινό show, όπως ήταν το «Just the 2 of us», μέχρι την παρουσίαση των βραβείων «Γυναίκες της χρονιάς» του Life & Style. Βλέποντας ότι υπάρχουν άνθρωποι που με εμπιστεύονται, χαίρομαι και πεισμώνω ακόμα περισσότερο», λέει η παρουσιάστρια.
Και τα προσωπικά της όμως δεν πήγαν άσχημα. «Και σε πιο προσωπικό επίπεδο όμως, ναι, μετά το Justά άλλαξαν πολλά και νομίζω προς το καλύτερο», απαντά η Δούκισσα και όποιος κατάλαβε... κατάλαβε!
Δείτε παρακάτω τη φωτογράφηση της Δούκισσας...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket