Μπέτυ Κουράκου: Λέει "όχι" στην απιστία!

“Πολύ καλά και ήρεμη” δηλώνει η μελαχρινή καλλονή, Μπέτυ Κουράκου, που μόλις γύρισε από την Αυστρία, όπου βρισκόταν για επαγγελματικές υποχρεώσεις. Τι ψάχνει και τι δε συγχωρεί σε έναν άνδρα; Μίλησε για όλα στην “Espresso” της Κυριακής (24/07).
Απαντώντας στο πώς θέλει να είναι ένας άνδρας, λέει:
“Να είναι σοβαρός εκεί που πρέπει, να είναι χαρούμενος άνθρωπος και να ενδιαφέρεται για μένα. Θέλω να με σέβεται και να μου φέρεται καλά. Αν δω ότι έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο που δεν μου φέρεται καλά, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω. Όταν έχω σχέση, προσπαθώ πάντα είμαι σωστή και δίνω ευκαιρίες αλλά, αν ο άλλος έχει κάνει κάτι υπερβολικό, απλώς δεν θα ασχοληθώ περισσότερο. Δεν θα είναι πλέον σύντροφός μου, απλώς θα είναι φίλος μου, και αν”.
Για κανέναν λόγο δε θα συγχωρούσε την απιστία, όπως παραδέχεται, αφού είναι για κείνη ό,τι χειρότερο μπορεί να κάνει κάποιος σε μια σχέση, αν το μάθει τουλάχιστον.
“Πιστεύω όμως ότι είμαι αρκετά έξυπνη σε κάποια πράγματα και θα το καταλάβω. Επίσης, εκτός από την απιστία, δεν θα συγχωρούσα τη χειρονομία και την ειρωνεία. Μπορεί να χώριζα κάποιον για το ύφος του”, συμπληρώνει.
“Εχω μετανιώσει και για επαγγελματικές επιλογές μου αλλά και για προσωπικές. Όμως μαθαίνω από τα λάθη μου και φροντίζω να μην τα επαναλαμβάνω”, δηλώνει, ενώ αυτό που την απασχολεί είναι να πάει όσο πιο καλά γίνεται στον επαγγελματικό τομέα.
“Εχω πολλές γνωστές, αλλά φίλες είναι ελάχιστες από τα μοντέλα. Δεν πιστεύω ότι μπορείς να βρεις μια φίλη που να είναι σωστή σε όλα. Θέλω να έχω λίγες φίλες και καλές. Υπάρχουν πολλά κορίτσια από τον χώρο, με τα οποία τα πάω καλά και δεν έχω κάποιο πρόβλημα από τη στιγμή που δεν με έχουν πειράξει. Γενικότερα, δεν μου αρέσει να έχω εχθρούς. Θέλω να είμαι φιλική αλλά, αν με πειράξουν, σίγουρα δεν θα είμαι”, προσθέτει..

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket