Rihanna:Τα πέταξε ξανά παρά τα βέλη και την κριτική…

Παρά τα «βέλη» που δέχεται για τις «καυτές» και ακραίες εμφανίσεις της, η Rihanna δεν κάνει πίσω και συνεχίζει να γδύνεται προς τέρψιν των θαυμαστών της!
Άλλη μια βραδιά , απολαύσαμε την τραγουδίστρια σχεδόν όπως την γέννησε η μαμά της.
Η Rihanna εμφανίστηκε στη Βαλτιμόρη των ΗΠΑ, στην περιοδεία της για το νέο της άλμπουμ,  «Loud», φορώντας ένα αποκαλυπτικό σορτσάκι, ένα μικροσκοπικό στηθόδεσμο, ροζ μπότες και διχτυωτό καλσόν.
Αυτό βέβαια που έκανε τις «κακές γλώσσες» να οργιάσουν και πάλι ήταν -εκτός από τις «φονικές» της καμπύλες- οι προκλητικές και απίστευτα σέξι χορευτικές της κινήσεις.
Κατά τη διάρκεια του σόου μάλιστα, η 23χρονη έπεσε στα γόνατα και άρχισε να κάνει μερικές… «καυτές» χειρονομίες!
Η νέα αυτή σέξι εμφάνιση της RiRi, ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά την απάντηση της τραγουδίστριας μέσω Twitter στους επικριτές της οι οποίοι την καταδικάζουν για τις προκλητικές της εμφανίσεις.
«Είμαι μια rockstar και όχι γονιός και είμαι ελεύθερη να κάνω τέχνη», έγραψε η τραγουδίστρια.
«Είμαι μια 23χρονη rockstar χωρίς παιδιά. Τι τρέχει και όλοι θέλουν να με δουν μαμά; Είμαι απλά ένα κορίτσι. Μπορώ να είμαι μόνο η φωνή σας», συνέχισε, φανερά ενοχλημένη η RiRi.

Το νέο βιντεοκλίπ της Rihanna «Man Down», στο οποίο απεικονίζεται η ίδια να σκοτώνει τον επίδοξο βιαστή της, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και την οργή του Συμβουλίου των γονέων για την τηλεόραση στις ΗΠΑ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket