Ειρήνη Παπαδοπούλου: Ο χορός της τρελαίνει τους αρσενικούς

Πλάι στον Αντώνη Ρέμο, ο οποίος εμφανίζεται με μεγάλη επιτυχία στο παραλιακό κέντρο «Thalassa», βρίσκεται και μία άκρως εντυπωσιακή ανερχόμενη τραγουδίστρια: η Ειρήνη Παπαδοπούλου. Η Ειρήνη κλέβει την παράσταση όχι μόνο την ώρα που τραγουδάει, αλλά και όταν χορεύει pole dancing με τις σέξι χορεύτριες.
Δεν διαθέτει μόνο εξαιρετική φωνή, καθώς απ’ ό,τι φαίνεται μπορεί να εντυπωσιάσει και με τις χορευτικές της ικανότητες, παρ' όλο που δεν έχει κάνει σχετικές σπουδές.
«Μου έκαναν κάποια μαθήματα οι χορεύτριες στο μαγαζί όπου εμφανίζομαι. Μου άρεσε πάρα πολύ ο χορός, γιατί είναι η καλύτερη
γυμναστική, αφού ασκείται όλο το σώμα και επιπλέον δημιουργεί και ένα σεξαπίλ παραπάνω. Μάλιστα, σκέφτομαι το επόμενο χρονικό διάστημα να ξεκινήσω μαθήματα σε κάποια σχολή» δηλώνει στην «Espresso» η Ειρήνη Παπαδοπούλου.
Η τραγουδίστρια. όπως μας λέει, θεωρεί ότι το σώμα της είναι χάρισμα, αφού δεν γυμνάζεται και πολύ. «Κι όμως, το λέω και δεν με πιστεύουν πως κάνω μόνο μία φορά την εβδομάδα personal training. Θεωρώ πως είναι χάρισμα να διατηρώ το σώμα μου χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και ευγνωμονώ τον Θεό που μου έδωσε αυτό το καλούπι».
Η σέξι τραγουδίστρια, όταν η συζήτηση πηγαίνει στον Αντώνη Ρέμο, εκτός ότι έχει να πει τα καλύτερα, τον ευχαριστεί και δημόσια.
«Η συνεργασία μου με τον Αντώνη Ρέμο είναι υπέροχη. Είναι από τους λίγους καλλιτέχνες που μπορώ να του εκφράσω τα πάντα. Ο ίδιος από την άλλη έχει το χάρισμα να καταλαβαίνει τι μπορεί κάποιος να κάνει καλά. Ο Αντώνης είναι ο άνθρωπος που μου έδωσε την ευκαιρία να δείξω τι μπορώ να κάνω. Με πλασάρει πάρα πολύ όμορφα και τον ευχαριστώ πάρα πολύ γι' αυτό. Ο Θεός να τον έχει καλά γιατί είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και του αξίζουν πολλά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket