Το πρωί άντρας διαιτητής, το βράδυ... γυναίκα!

Με το φως της ημέρας παίρνει την σφυρίχτρα του και με το όνομα Βαλέριο Φερνάντες Γκάμα διευθύνει επαγγελματικούς αγώνες στην πολιτεία Cear στην Βραζιλία. Όταν πέσει το σκοτάδι όμως, ο 32χρονος ρέφερι φοράει γυναικεία ρούχα, συστήνεται ως "Λαλέσκα" και γυρίζει στα μπαράκια της περιοχής!
Ο (η;;;) Γκάμα έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα Folha όπου διέψευσε τις φήμες ότι έχει κάνει αλλαγή φύλλου ενώ ήταν κατηγορηματικός πως παραμένει ακόμα... άντρας.
«Δεν είχα ποτέ πρόβλημα μέσα στο γήπεδο λόγω των ερωτικών προτιμήσεών μου, ούτε επειδή τα βράδια ντύνομαι γυναίκα. Οι υπόλοιποι διαιτητές της τετράδας μου είναι ετεροφυλόφιλοι, αλλά με σέβονται και τους σέβομαι.
Μου έχει τύχει μάλιστα να συναντήσω σε μπαρ ποδοσφαιριστές, λίγες ώρες μετά τον αγώνα στον οποίο τους είχα απέναντί μου. Μου έδωσαν συγχαρητήρια για το θάρρος μου, που είμαι διαιτητής. Κάποιοι παίκτες που δεν με γνωρίζουν, με αποκαλούν ‘κυρία’ και μέσα στο γήπεδο και δεν με ενοχλεί καθόλου»...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket