skip to main |
skip to sidebar
Πέφτουν πιο συχνά σε ηλεκτρονικές παγίδες. Αποδεικνύονται πολύ απρόσεχτοι ως προς τα σήματα προειδοποίησης για είσοδο σε ιστοσελίδα με αβέβαιο περιεχόμενο, ενώ μπορούν να κάνουν τα πάντα για την αγορά ενός καταναλωτικού προϊόντος. Σε αυτά τα συμπεράσματα κατέληξε πρόσφατα διεθνής έρευνα που διεξήχθη από την εταιρία Synatec και εξέτασε τη χρήση του ίντερνετ από γυναίκες και άνδρες, αποδεικνύοντας τους δεύτερους ως πιο απρόσεχτους και αφελείς.Πιο αναλυτικά, οι γυναίκες είναι πολύ πιο πρόθυμες να αλλάξουν τις συνήθειές τους στις διαδικτυακές συναλλαγές απ' ότι οι άνδρες, καθώς το 54% των γυναικών άλλαξαν τη συμπεριφορά τους ύστερα από μια δυσάρεστη εμπειρία, ενώ μόνο στο 29% των ανδρών συνέβη κάτι ανάλογο.Ωστόσο, οι γυναίκες, παρασυρόμενες κυριολεκτικά από μια ανεξέλεγκτη αγοραστική μανία, δίνουν με μεγάλη προθυμία τα πιστωτικά τους στοιχεία, μολονότι κατά κανόνα είναι πολύ δύσπιστες σε ό,τι αφορά προσωπικές φωτογραφίες, δεδομένα ή προσφορά εργασίας.Από την άλλη, το 29% των ενήλικων ανδρών διοχετεύουν στο Διαδίκτυο φωτογραφίες «αυστηρά ακατάλληλες» των φίλων τους, ενώ το 51% των γυναικών ζητεί τη άδεια των φίλων ακόμη και για να δώσουν απλώς τα στοιχεία τους στο Facebook.Ενα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από αυτή την έρευνα είναι ότι, ενώ οι επιφυλάξεις των γυναικών καταρρέουν όταν ενεργοποιείται το αγοραστικό τους πάθος, σε πολλούς άνδρες συμβαίνει κάτι ανάλογο όταν υπεισέρχεται το σεξ, μόλις δηλαδή ενεργοποιείται επιτήδεια η «σεξομανία» τους.Πολύ συχνά, η εικόνα μιας γοητευτικής γυμνής γυναίκας αρκεί από μόνη της για να υπερνικήσει κάθε ανδρική δυσπιστία ή επιφύλαξη μολονότι γνωρίζουν ότι πίσω από το γυμνό σώμα μπορεί να κρύβεται ένας καταστροφικός ψηφιακός ιός ή η κακόβουλη πρόθεση παραβίασης των προσωπικών τους δεδομένων, αδυνατούν να μην «ενδώσουν».Η έρευνα της Synatec πραγματοποιήθηκε σε 14 διαφορετικές χώρες -Αυστραλία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Ελβετία, Καναδά, Κίνα, Νέα Ζηλανδία, Μεγάλη Βρετανία- και σε αυτήν συμμετείχαν 7.066 εθελοντές. Από αυτό το δείγμα προκύπτει ότι το 65% δηλώνει πως, τουλάχιστον μία φορά, έπεσε θύμα κάποιου κυβερνοεγκλήματος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου