Δούκισσα Νομικού: Μιλάει για την πλαστική στήθους!

Η Δούκισσα Νομικού παραδέχθηκε πως έκανε πλαστική εγχείρηση για να αυξήσει το στήθος της και είναι προς τιμήν της.
Αυτό βέβαια σημαίνει πως αφήνει το modeling και βάζει μπρος για τηλεπαρουσιάστρια, καθώς είναι γνωστό πως στην Ελλάδα οι ξανθιές παρουσιάστριες πρέπει να έχουν πλούσιο μπούστο.
Στην προσωπική σου ζωή ποια είναι τα όρια που δεν υπερβαίνεις;
«Στην καθημερινότητά μου, με την παρέα μου και με τους κολλητούς μου, είμαι ένας άνθρωπος χωρίς όρια - με την έννοια ότι μου αρέσει να απολαμβάνω τη ζωή στο maximum! Ό, τι κάνω, το κάνω σε μεγάλες δόσεις: γελάω πολύ, κλαίω πολύ, τρώω πολύ, κοιμάμαι πολύ, ερωτεύομαι πολύ, δουλεύω πολύ. Όλα τα κάνω στο πολύ!»
Μια και αναφερθήκαμε στα δημοσιεύματα που σε αφορούν, αυτές τις μέρες το εγχώριο gossip σπάει το κεφάλι του για το αν έχεις κάνει πλαστική στήθους.
«Για να τελειώσει όλη αυτή η παραφιλολογία και, επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, το ήθελα, το έκανα, μ’ αρέσει και το θέμα τελειώνει εδώ. Δεν έχω σκοπό να το κρύψω, ούτε και να το αναλύσω».
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ανάλυση. Η απάντησή σου είναι πολύ θαρραλέα. Όπως, αρκετό θάρρος έδειξε πρόσφατα και ο σύντροφός σου, ο Χρήστος Χολίδης, όταν παραδέχθηκε σε συνέντευξή του πως είσαι το κορίτσι του. Σε εξέπληξε αυτό;
«Όχι, καθόλου».
Έχει κάνει μέχρι τώρα κάτι που να σε εντυπωσιάσει; Είναι άνθρωπος των εκπλήξεων;
«Ναι, έχει κάνει πολλά για μένα… Και εξακολουθεί να κάνει».
Είστε δύο πολύ όμορφοι άνθρωποι. Χωράει η ζήλεια μεταξύ σας;
«Όχι μωρέ. Οι σχέσεις των ανθρώπων άλλωστε βασίζονται στην εμπιστοσύνη… Λέμε τώρα!! (γέλια)».
Θα μπορούσε να είναι ο άνδρας που θα πήγαινες να γνωρίσεις στον πατέρα σου -όπως είπε και ο ίδιος στην κάμερα του STAR; Ο άνδρας της ζωής σου;
«Δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω. Δεν θέλω να συμβάλλω σε μια ανακύκλωση δηλώσεων. Είμαι καλά, είμαι ερωτευμένη, είμαστε μαζί με τον Χρήστο και αυτό μετράει. Πραγματικά, δεν έχω να πω κάτι άλλο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket