Ελεονώρα Μελέτη: Μικρή ήμουν μεταξύ Πάτι και Τέρας του Λοχ Νες!

Διαβάζοντας μία έρευνα για τα αίτια της κατάθλιψης στη ραδιοφωνική της εκπομπή, η Ελεονώρα Μελέτη αποκάλυψε πώς ήταν στην εφηβεία της.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι αιτίες της κατάθλιψης είναι μεταξύ άλλων το Διαδίκτυο, η τηλεόραση και η εξωτερική εμφάνιση κατά τη διάρκεια της εφηβείας. Η 32χρονη παρουσιάστρια για τη δεύτερη αιτία τόνισε: «Στην έρευνα υπάρχει ειδική αναφορά στην “Πρωινή Μελέτη”, που λέει ότι όλη η τηλεόραση βλάπτει εκτός από την “Πρωινή Μελέτη”!».
Όσο για την τρίτη αιτία, τόνισε: «Πάνε καλά οι ερευνητές; Εγώ, όχι ότι τώρα είμαι καμιά θεά, αλλά τέλος πάντων βλέπομαι, στην εφηβεία μου ήμουν μεταξύ Πάτι (σ.σ. αναφέρεται στην πρωταγωνίστρια της σειράς “Πάτι, η πιο όμορφη ιστορία”) και Τέρας του Λοχ Νες! Σπυριά, γυαλιά και σιδεράκια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket