Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη: Κορίτσι για σπίτι! (pics)

Για τη σχέση της με τον τραγουδιστή Γιώργο Σαμπάνη και το ενδεχόμενο ενός γάμου μίλησε η 22χρονη ηθοποιός, Πατρίτσια Μίλικ Περιστέρη. Τι θα έκανε αν ο αγαπημένος της εμφανιζόταν με ένα μονόπετρο;
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό "ΟΚ", η Πατρίτσια, δήλωσε "υπέρ της οικογένειας". "Αν βρω τον κατάλληλο άντρα που θα τον αγαπάω και θα με αγαπάει και θα νιώσω ότι είναι ο άνθρωπός μου, θα τον παντρευτώ. Και δεν θα με νοιάζει αν είμαι 19 ή 22".
Σε ερώτηση, εάν αύριο, έρθει ο αγαπημένος της Γιώργος Σαμπάνης, με ένα μονόπετρο και της κάνει πρόταση γάμου, τι θα του απαντήσει, εκείνη είπε:
"Δεν ξέρω. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Δεν γίνεται σε έναν άνθρωπο, με τον οποίο γνωρίζεσαι τόσο μικρό διάστημα, να πεις ναι, μόνο και μόνο επειδή σου κάνει πρόταση γάμου. Πρέπει να νιώθω μέσα μου ότι είναι πραγματικά ο άνθρωπός μου, αυτός που θα ήθελα να κάνω μαζί του οικογένεια και να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί του. Αν το νιώσω αυτό, τότε θα πω αμέσως το «ναι».
Δεν πρόκειται να πω “κάτσε να περιμένουμε πρώτα γιατί δεν είμαι σε ηλικία γάμου”. Αν η σχέση μετρούσε δύο-τρία χρόνια ζωής, είχε περάσει από διάφορες φάσεις και είχε δοκιμαστεί, τότε δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να παντρευόμουν και αύριο".
Πάντως, η Πατρίτσια εκτός από τον έρωτά της εξέφρασε και τα "πατρικά" συναισθήματα που της "βγάζει" ο σύντροφός της, τον οποίον όπως είπε, μπορεί να φανταστεί ως πατέρα των παιδιών της.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket