Kirsten Stewart: Το αγοροκόριτσο που έγινε…Κύκνος! (pics+vid)

Πέταξε από πάνω της το αγορίστικο look, έβαλε τακούνια, παραμέρισε το casual style, και επιτέλους, έβγαλε τη γυναίκα από μέσα της!
Ο λόγος, για την Kirsten Stewart ή αλλιώς “Bella” του “Twilight”. H 21χρονη ηθοποιός, είδε την καριέρα της να εκτοξεύεται στα ύψη μετά τον συγκεκριμένο ρόλο, αλλά και μετά την σχέση της με τον Robert Pattinson, ή αλλιώς «βρικόλακα Edward».
Μιλώντας στο περιοδικό «W», η Kirsten έδωσε τις δικές της εξηγήσεις για το αγορίστικο look με το οποίο μας έχει συνηθίσει:

«Έχω αδέρφια και αυτή η αγορίστικη νοοτροπία ήταν κάτι που μου είχε περάσει υποσυνείδητα ήδη από την παιδική μου ηλικία. Προσπαθούσα να πείσω τους άλλους και έλεγα: “μα όχι, είμαι κορίτσι!” . Μέχρι και σήμερα έρχομαι σε δύσκολη θέση όταν το συζητώ».
Στην ταινία, ερωτεύεται και εν τέλει παντρεύεται έναν βρικόλακα. Στην πραγματικότητα; θα έκανε το ίδιο; «Λατρεύω τα vampires. Μου αρέσει να «βασανίζω» τον εαυτό μου. Τα vampires είναι λίγο επικίνδυνα και σε εμάς τα κορίτσια αρέσει να τεστάρουμε τους εαυτούς μας και να δοκιμάζουμε τις αντοχές μας».
Μιλώντας για το τέλος του Twilight όπου επιτέλους ενώνεται με τα δεσμά του γάμου με τον αγαπημένο της Edward, αποκαλύπτει ότι αυτός ο “γάμος” ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εκείνη:   
«Καταπληκτικό. Ήταν ο πρώτος μου γάμος! Ήταν παράλογο. Και περίεργο. Η εμπειρία του νυφικού ήταν μεγάλη υπόθεση. Το δοκίμαζα, το ξαναδοκίμαζα, κάναμε τις αλλαγές και στο τέλος τα καταφέραμε. Μεγάλο θέμα».
Πως θα είναι όμως το φινάλε της ταινίας; «Γελοία δραματικό. Παντρεύομαι, γεννάω, το μωρό μεγαλώνει υπερβολικά γρήγορα και λέω αντίο στον μπαμπά μου».
Και μπορεί η ταινία να την έκανε γνωστή ανά την υφήλιο, αλλά η Kirsten δεν νιώθει και πολύ άνετα μ’ αυτό:   
«Δεν ελέγχω πλέον τη ζωή μου. Είναι αστείο. Από τη μία θες ο κόσμος να δει τη δουλειά σου, είσαι περήφανη που αυτό που κάνεις έχει απήχηση, κι απ΄την άλλη  η πολλή προσοχή σε κάνει να αισθάνεσαι άβολα».
Όσο για το αν παρακολουθεί τον εαυτό της στη μεγάλη οθόνη ή στην tv; Παραδέχεται ότι το κάνει. Όχι συνέχεια βέβαια:
«Είναι αστείο οι ηθοποιοί να λένε πως δεν παρακολουθούν τον εαυτό τους στις ταινίες τους.  Ποτέ δεν τους πίστεψα όταν λέγανε πως δεν το κάνουν. Αυτά είναι αηδίες».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket