Μαρία Τσουρή: Πλέον πάω σε λάτιν πάρτι και δεν κάθομαι!

Η έκθεση ζωγραφικής που ετοιμάζει, η γεύση που της άφησε το Dancing with the Stars, αλλά και η σχέση της με τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο ήταν μερικά από τα θέματα για τα οποία μίλησε η Μαρία Τσουρή στο ένθετο «Real Life» της εφημερίδας «Real News».
Για τη σχέση της με τον -επίσης αθλητή- Παναγιώτη Βασιλόπουλο, αποκάλυψε: «Είναι καλύτερα, καμία σχέση… Όταν ο άλλος ξέρει τι περνάς, πώς το έχεις κατακτήσει, τι είναι για σένα η προπόνηση, είναι σημαντικό. Αν δεν είναι στον ίδιο χώρο, δεν μπορεί να καταλάβει την αξία που δίνουμε σε κάποια πράγματα. Και δεν μιλάω για τα λεφτά. Μια νίκη, μια ήττα, για εμάς τους αθλητές έχει μεγάλη συναισθηματική αξία» ενώ για την απόφασή τους να συγκατοικήσουν, πρόσθεσε: «Ήρθε τώρα που ήμασταν έτοιμοι και οι δύο. Νομίζω δεν υπάρχει γρήγορα ή αργά σε μια σχέση. Εγώ με τον Παναγιώτη πάνω από όλα είμαστε φίλοι και περνάμε καλά μόνοι μας. Μπορεί να κάτσουμε 10 μέρες μέσα στο σπίτι και να μη βαρεθούμε καθόλου. Για μένα αυτό είναι το σημαντικό για να συζήσεις με κάποιον».

Η ζωγραφική είναι ένα πολύ αγαπημένο κομμάτι της ζωής της, από τότε που ήταν παιδί, ενώ σύντομα θα παρουσιάσει και την πρώτη της έκθεση: «Οι πίνακές μου είναι κάτι σαν καρτούν. Δεν ξέρω αν κάποιος μπορεί να το προσδιορίσει ακριβώς, αλλά δεν με απασχολεί να μάθω τι είναι. Ξέρω ότι είναι κάτι τελείως δικό μου, δεν έχω προσπαθήσει να μιμηθώ κάποιον. Δεν έχω συνοχή ως προς την ιδέα, αλλά ως προς τον χαρακτήρα μου. Οι πίνακές μου, βγάζουν την παιδικότητα μου και την δύναμη μου μαζί […] Η πρώτη μου έκθεση θα γίνει στις 21 του μήνα στη Βάρκιζα. Δεν μπορώ να το πιστέψω! Μου αρέσει που θα είναι πάρτι, δεν θα είναι για να προβάλω τους πίνακες. Θα βρεθούμε με αγαπημένους φίλους να διασκεδάσουμε. Χαίρομαι, γιατί θα γίνει μια μεγάλη προσπάθεια για την WIN Hellas, που είναι οργανισμός για τη βία απέναντι στις γυναίκες. Δεν είχα σκοπό να κάνω έκθεση και να πουλήσω τα έργα μου. Είχα, όμως, κάποιους ανθρώπους στη ζωή μου που μου έλεγαν πως αν δεν το προχωρήσω, θα έχω τους πίνακες μια ζωή μέσα στο σπίτι μου να τους βλέπω. Με έπεισαν να το κάνω».
Τέλος για τη γεύση που της άφησε το Dancing with the Stars, η Μαρία Τσουρή ανέφερε: «Πολύ καλή. Ακόμα βλέπω στιγμιότυπα με το πώς χόρευα και γελάω μόνη μου! Απορώ με τον εαυτό μου… Μπράβο μου. Πλέον πάω σε λάτιν πάρτι και δεν κάθομαι. Χορεύω ασταμάτητα, εκτονώνομαι απίστευτα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket