Lindsay Lohan: «Εγώ έπρεπε να ήμουν ο Μαύρος Κύκνος»

Μπορεί να έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που απολαύσαμε την Lindsay Lohan στην μεγάλη οθόνη αλλά, όπως φαίνεται, η νεαρή στάρλετ, πιστεύει ακόμα πως ανήκει στην αφρόκρεμα του Χόλιγουντ.
Έχοντας περάσει 35 μέρες σε κατ' οίκον περιορισμό για χρήση ναρκωτικών, η Lindsay επέστρεψε με ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και έτοιμη να επανακτήσει την «πληγωμένη» καριέρα της.
Ίσως όμως η Lindsay βιάζεται λίγο να επιστρέψει στη δουλειά…
Την Τετάρτη, η ηθοποιός βρέθηκε στα γυρίσματα του βίντεοκλιπ του μουσικού συγκροτήματος Miggs στο οποίο συμμετέχει. Η 25χρονη είπε σε έναν δημοσιογράφο που βρέθηκε στα πλατό του μουσικού βίντεο ότι απογοητεύτηκε που επέλεξαν την Natalie Portman και όχι εκείνη για τον Μαύρο Κύκνο!
Φαίνεται όμως ότι η ηθοποιός είχε κάνει ανάλογες δηλώσεις και πριν τη σύλληψή της, κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφησης.
«Έχω κάνει μπαλέτο ως τα 19 μου χρόνια. Είμαι πολύ δυσαρεστημένη που δεν με σκέφτηκαν για τον Μαύρο Κύκνο», φέρεται να είπε η Lindsay.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket