Jessica Pardoe: Η πιό ψηλή γυναίκα της Βρετανίας! (pics)

Η 18χρονη Jessica Pardoe είναι μια έφηβη διαφορετική από τις άλλες. Όταν οι συνομήλικές της ονειρεύονται ψηλά τακούνια, εκείνη τρέμει και μόνο στην ιδέα.
Αιτία είναι το ύψος της, το οποίο φτάνει αισίως τα 2 μέτρα και 5 εκατοστά καθώς επίσης και το μέγεθος του ποδιού της, για το οποίο χρειάζεται να προμηθευτεί παπούτσια σε νο. 45 (βρετανικό 11). Αυτά, όπως και τα υπόλοιπα ρούχα της, τα προμηθεύεται μόνο κατόπιν ειδικής παραγγελίας.
"Δεν έχω ακουστά κάποια γυναίκα στον κόσμο με πόδια μακρύτερα από τα δικά μου. Ευτυχώς μπορώ να αγοράζω και μοδάτα ρούχα στο διαδίκτυο, όμως είναι αρκετά ακριβότερα", δηλώνει η πανύψηλη έφηβη.
Παρά τις δυσκολίες πάντως δεν φαίνεται να έχει κάποια ανασφάλεια λόγω του ύψους της:
"Είμαι πολύ περήφανη για το ύψος μου, με κάνει όντως να ξεχωρίζω αλλά δεν με ενοχλεί να είμαι διαφορετική. Επιπλέον, έχει και πολλά πλεονεκτήματα. Λατρεύω το να πηγαίνω σε συναυλίες και να μπορώ να δω πάνω από όλους στο κοινό", επισημαίνει.
Βρετανοί πάντως που την έχουν προσέξει, κάνουν ολόκληρες διαδικτυακές καμπάνιες ώστε να τη στέλνουν σε συναυλιακά events για να τραβάει φωτογραφίες. Η σελίδα που φτιάχτηκε προς τιμήν της στο facebook μετρά ήδη μέσα σ' έναν μήνα περίπου 4.000 φίλους.
Με μητέρα πάνω από 1.80, έναν δίμετρο πατέρα και έναν αδερφό ακόμα πιο ψηλό κι από την ίδια (στα 2.08) η Jessica Pardoe ήταν αναμενόμενο να γίνει ένα ψηλό κορίτσι.
Όσο για τις σχέσεις με το άλλο φύλο, η έφηβη λέει με άνεση: "Αυτή τη στιγμή είμαι ελεύθερη, αλλά τα αγόρια δεν φαίνονται να επηρεάζονται και πολύ από το ύψος μου. Έχω συνάψει σχέσεις στο παρελθόν και βγαίνω κανονικότατα ραντεβού".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket