Christina Hendricks: Πρόβλημα...οι καμπύλες της!

Οι καμπύλες, τελικά, δεν είναι πάντα ευλογία. Η Kim Kardashian και η Christina Hendricks είναι οι δύο celebrities που τον τελευταίο καιρό έχουν μονοπωλήσει την προσοχή των media, χάρη στις χυμώδεις καμπύλες τους.
Η Hendricks (Mad Men) όμως δηλώνει ότι δυσκολεύεται πολύ να βρει τα κατάλληλα ρούχα για το σώμα της.
«Πρέπει να είμαι προσεκτική με τις αναλογίες μου και να διαλέγω απλά πράγματα. Αυτό που λειτουργεί στο σώμα μου είναι η ‘δομή’ και οτιδήποτε αναδεικνύει τη μέση μου. Κανείς δε μου στέλνει φορέματα. Οι σχεδιαστές δανείζουν δείγματα σε ηθοποιούς που φοράνε νούμερο 2 ή 4, αλλά εμένα δεν μου κάνουν αυτά. Είναι λες και είμαι φρικιό επειδή έχω καμπύλες και δεν μπορώ να χωρέσω σ’αυτά τα πράγματα. Είχα αρκετά προβλήματα μ’αυτό».
Όσο πλησιάζει το καλοκαίρι, τα προβλήματα της γκαρνταρόμπας της έχουν επεκταθεί και στα μαγιό και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που αστειεύτηκε στο περιοδικό Lucky ότι θα σχεδιάσει δική της σειρά μαζί με τον επίσης ηθοποιό σύζυγό της, Geoffrey Arend.
«Είναι πολύ δύσκολο να βρεις μαγιό αν έχεις στήθος. Είτε συμπιέζεσαι, είτε δεν σου προσφέρουν καθόλου υποστήριξη.» Και παρόλο που στα 36 της η εντυπωσιακή ηθοποιός έχει καθιερώσει το γνωστό κομψό look της, ομολογεί ότι στο σχολείο είχε πάρει πιο ανατρεπτικούς στυλιστικούς δρόμους.
«Ήμουν goth και λίγο punk στο λύκειο. Είχα μπότες Doc Martens ως το γόνατο, ένα δερμάτινο μπουφάν, μαύρα, μωβ και κόκκινα μαλλιά και φορούσα μαύρο κραγιόν. Οπότε κανείς δεν έλεγε ‘Είσαι κούκλα! Ναι, βάλτε την στα περιοδικά’.»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket