Paris Hilton: «ο κόσμος νομίζει ότι είμαι τσούλα! (vid)

Και κλάαααμα η Paris Hilton σε τηλεοπτική της συνέντευξη... Δεν συγκινήθηκε η «χρυσή» κληρονόμος - απλά την πιάσανε οι τύψεις για το πορνό βίντεο που κυκλοφόρησε το 2003! «Ο κόσμος νομίζει ότι είμαι τσο*λ*! Ήταν ό,τι πιο εξευτελιστικό μου έχει συμβεί... Δεν θα το ξεχάσω ποτέ», δήλωσε.
Καλεσμένη στην εκπομπή του Piers Morgan στο CNN, η Paris «λύγισε» όταν ο παρουσιαστής την ρώτησε για την hot ταινία που την δείχνει «εν δράσει» με τον τότε σύντροφό της,  Rick Salomon και είδε το φως της δημοσιότητας όταν εκείνη ήταν 20 ετών.
«Δεν ήθελα να γίνω γνωστή έτσι. Και, τώρα, κάποιοι νομίζουν ότι είμαι κάτι που δεν είμαι πραγματικά εξαιτίας ενός ατυχήματος που συνέβη μία βραδιά με κάποιον που αγαπούσα», είπε η μετανοούσα Paris και άρχισε το κλάμα και τον γόο...
Τα 30 «πάτησε» η ξανθιά και ακόμα να το ξεπεράσει! Όπως πρόσθεσε, ήταν ό,τι χειρότερο της έχει συμβεί και θα πρέπει να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής της με αυτό, αλλά και να το εξηγήσει στα παιδιά της. «Μου άλλαξε εντελώς την ζωή και ποτέ δεν θα μπορέσω να το διαγράψω», πρόσθεσε.
«Ήμουν στην Αυστραλία όταν κυκλοφόρησε. Το βίντεο τραβήχτηκε το 2001, δύο χρόνια πριν δημοσιοποιηθεί», διηγήθηκε η Paris, ενώ η μητέρα της -που μπήκε στο στούντιο λίγο πιο μετά- ανέφερε ότι το σπλάχνο της δεν έβγαινε από το σπίτι τους στην Νέα Υόρκη για τρεις μήνες και χρειάστηκε να κάνει θεραπεία για να το ξεπεράσει.
Βy the way, η Paris δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο νέο ριάλιτι σόου που ετοιμάζει, επισημαίνοντας ότι μέσα από αυτό ο κόσμος θα δει πόσο την έχουν παρεξηγήσει ορισμένοι... Ε πες το έτσι ντε - και λέγαμε γιατί τόσο κλάμα, γιατί τόσο κλάμα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket