Η «βασίλισσα των media» στην Αμερική είναι Ελληνίδα!

Τα περιοδικά «Guardian», «Times» και «Forbes» την έχουν κατατάξει στη λίστα των γυναικών με τη μεγαλύτερη πολιτική επιρροή στον πλανήτη. Eίναι η ιδρυτής της Huffington Post (μιας από τις πολυτιμότερες πηγές ενημέρωσης παγκοσμίως), στα 61 της πέτυχε το καλύτερο media-διαδικτυακό deal της δεκαετίας και είναι Ελληνίδα!
Ο λόγος για την Arianna Huffington ή αλλιώς «Βασίλισσα των media», που πριν από λίγες ημέρες έγινε κατά 315 εκατομμύρια δολάρια πλουσιότερη, αφού σύνηψε «χρυσή» συνεργασία με τον κολοσσό ΑΟL, καταφέρνοντας να κρατήσει για τον εαυτό της τη θέση της προέδρου του Huffington Media Group και της διευθύντριας σύνταξης.
Πολλοί την αποκαλούν «Σιδηρά Κυρία». Εκείνη, όμως, παραδέχεται ότι στη ζωή της δεν υπήρξε ανέκαθεν άφοβη: «δεν υπάρχει ούτε ένας εκεί έξω που να είναι απόλυτα άφοβος. Όπως όλοι, έτσι κι εγώ, υπήρξα φοβισμένη, ακόμα και τρομοκρατημένη».
Δίνει μάλιστα και ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα: «Άργησα να παντρευτώ και, όταν το έκανα, το έκανα με την προοπτική του “για πάντα”. Όταν λοιπόν 11 χρόνια μετά ήταν απολύτως ξεκάθαρο πως ο γάμος μου είχε πια τελειώσει, πληγώθηκα πολύ. Είχα παραλύσει από φόβο». Σαν να μην έφταναν όλ' αυτά, είχε να αντιμετωπίσει και τα δημοσιεύματα που ήθελαν τον σύζυγό της (Michael Huffington), να έχει άλλες σεξουαλικές προτιμήσεις, εκείνη να το γνωρίζει από την αρχή του γάμου τους και να σωπαίνει για οικονoμικά οφέλη: «Όλοι οι φόβοι μου συμπυκνώνονταν στο τι θα πω στα παιδιά μου. Με τρομοκρατούσε το να είμαι εγώ εκείνη που θα βοηθούσε να στιγματιστούν και να πληγωθούν ενδεχομένως για πάντα» εξομολογείται.
Σήμερα, έχοντας δύο κόρες από τον πρώην σύζυγό της, παραδέχεται ότι τα ξεπέρασαν όλα ως οικογένεια. «Πλέον είμαστε πολύ κοντά με τον πρώην σύζυγό μου. Έχει καταπληκτική σχέση με τις κόρες μας. Μέχρι και διακοπές στην Ελλάδα έχουμε κάνει όλοι μαζί και περάσαμε υπέροχα!».

Πώς είναι, όμως, ως μαμά και τι «μαθήματα» προσπάθησε να δώσει στις κόρες της; «Ελπίζω να τους εμφύσησα το πώς να ξεπερνούν κάθε φόβο και να γίνουν φιλόδοξες και δυναμικές, κάτι το οποίο εμπνεύστηκα και από τη δική μου μητέρα». Τι εμπνεύστηκε; «Την άνευ όρων στήριξη και αγάπη, σε ό,τι κι αν κάνουν ή επιλέξουν. Αλλά και τη μαστοριά στις “διαπροσωπικές σχέσεις”».

Στον ελεύθερο της χρόνο την ξεκουράζει ν΄ακούει στο σπίτι country μουσική. Ποιος είναι, όμως, ο μόνος τρόπος, για να ηρεμήσει πραγματικά; «Να βγάζω τον εαυτό μου από την πρίζα, πράγμα που πετυχαίνω με διαλογισμό, γρήγορο βάδην και περνώντας όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο με τις κόρες μου και φίλους» αποκαλύπτει η ίδια.
Η Ελλάδα τής λείπει, αλλά δηλώνει πως «προσπαθώ να την επισκέπτομαι όσο συχνότερα μπορώ. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ήμουν εκεί. Το να είσαι Ελληνίδα είναι η ταυτότητά σου, αλλά και ο τρόπος που βλέπεις τον κόσμο». Αυτό που έχει επιθυμήσει από την Ελλάδα είναι «η κρυστάλλινη θάλασσά μας, τα υποβλητικά βουνά, και η ιστορία που συναντάς με κάθε βήμα που κάνεις». Λέει μάλιστα όλο παράπονο πως «δυστυχώς, δεν θα μπορέσω να έρθω αυτό το καλοκαίρι, όπως ήθελα».
Όσο για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα; Η απόψη της είναι ξεκάθαρη: «Οι Έλληνες, όπως έστρωσαν, θα κοιμηθούν. Όμως, η αλήθεια είναι πως είχαν πολλή βοήθεια με το στρώσιμο των σεντονιών. Είναι ξεκάθαρο ποιοι ήταν οι βοηθοί. Είμαι της γνώμης ότι ο ιδιοκτήτης του καζίνο, στη ρουλέτα του οποίου η Ελλάδα έχασε ακόμη και τα ρούχα που φορούσε, θα πρέπει επίσης να νιώσει το βάρος της ευθύνης αλλά και λίγο πόνο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket