Γερμανοί ερευνητές, από το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, ανέπτυξαν μια επαναστατική τεχνολογία που καθιστά δυνατό τον έλεγχο ενός οχήματος μόνο με τη σκέψη.
Χρησιμοποιώντας κοινούς αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, οι επιστήμονες μπόρεσαν να δημιουργήσουν το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με τη δύναμη του νου.
Σε πρώτη φάση διαχώρησαν τα βιοηλεκτρικά εγκεφαλικά κύματα που δημιουργούνται, όταν ένας οδηγός σκέφτεται εντολές όπως «στρίψε», «πάτα γκάζι ή φρένο» και στη συνέχεια, κατάφεραν να αναπτύξουν μια διεπαφή που συνδέει τους αισθητήρες με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή που ελέγχει το αυτοκίνητο.
Οι πρώτες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο πρώην αεροδρόμιο Τέμπελχοφ του Βερολίνου με το πρώτο αυτοκίνητο του είδους, ένα τροποποιημένο Volkswagen Passat Variant 3c που ονομάστηκε BrainDriver υπήρξαν επιτυχείς.
Ένας οδηγός μέσα στο αυτοκίνητο, ο οποίος φορούσε στο κεφάλι του μια ειδική «κάσκα» με τους εγκεφαλικούς αισθητήρες, μπορούσε να ελέγχει χωρίς πρόβλημα το όχημα. Ωστόσο υπήρχε μικρή χρονική υστέρηση ανάμεσα στη νοητική εντολή και στην πραγματοποίησή της που καθιστά το σύστημα επικίνδυνο προς το παρόν, για τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο.
Το καινοτομικό όχημα αποτελεί το μοναδικό πρωτότυπο προς το παρόν και δεν έχει ακόμα ληφθεί απόφαση αν το αυτοκίνητο αυτό προορίζεται ποτέ για πραγματική οδήγηση στους δρόμους.
Χρησιμοποιώντας κοινούς αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, οι επιστήμονες μπόρεσαν να δημιουργήσουν το πρώτο αυτοκίνητο που κινείται με τη δύναμη του νου.
Σε πρώτη φάση διαχώρησαν τα βιοηλεκτρικά εγκεφαλικά κύματα που δημιουργούνται, όταν ένας οδηγός σκέφτεται εντολές όπως «στρίψε», «πάτα γκάζι ή φρένο» και στη συνέχεια, κατάφεραν να αναπτύξουν μια διεπαφή που συνδέει τους αισθητήρες με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή που ελέγχει το αυτοκίνητο.
Οι πρώτες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο πρώην αεροδρόμιο Τέμπελχοφ του Βερολίνου με το πρώτο αυτοκίνητο του είδους, ένα τροποποιημένο Volkswagen Passat Variant 3c που ονομάστηκε BrainDriver υπήρξαν επιτυχείς.
Ένας οδηγός μέσα στο αυτοκίνητο, ο οποίος φορούσε στο κεφάλι του μια ειδική «κάσκα» με τους εγκεφαλικούς αισθητήρες, μπορούσε να ελέγχει χωρίς πρόβλημα το όχημα. Ωστόσο υπήρχε μικρή χρονική υστέρηση ανάμεσα στη νοητική εντολή και στην πραγματοποίησή της που καθιστά το σύστημα επικίνδυνο προς το παρόν, για τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης στο δρόμο.
Το καινοτομικό όχημα αποτελεί το μοναδικό πρωτότυπο προς το παρόν και δεν έχει ακόμα ληφθεί απόφαση αν το αυτοκίνητο αυτό προορίζεται ποτέ για πραγματική οδήγηση στους δρόμους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου