Mila Kunis:Ήμουν τυφλή για πολλά χρόνια από το ένα μάτι!

Η Mila Kunis, η πανέμορφη συμπρωταγωνίστρια της Natalie Portman στο ψυχολογικό θρίλερ «Mαύρος Κύκνος», αποκάλυψε ένα μυστικό το οποίο κρατούσε καλά φυλαγμένο για χρόνια: «ήμουν τυφλή για χρόνια από το ένα μάτι, αλλά κανείς δεν το έμαθε ποτέ» δήλωσε στο αμερικανικό περιοδικό Cosmopolitan.
H 27χρονη ηθοποιός, αποκάλυψε ότι υπέφερε για χρόνια από μόλυνση της ίριδας με αποτέλεσμα να έχει αναπτύξει καταρράκτη, η όραση της να είναι ανύπαρκτη έως θολή, και τα μάτια της να αλλάζουν συνεχώς χρώματα.

Το πρόβλημα της διορθώθηκε μόνο όταν υπεβλήθη σε χειρουργείο:«Ήμουν τυφλή αλλά δεν είμαι πια. Έκανα χειρουργείο στο 

μάτι μου κάποιους μήνες πριν. Μου το άνοιξαν και μου πρόσθεσαν ειδικό φακό και τώρα βλέπω μια χαρά».
Ωστόσο, όσο ανοιχτή ήταν στο να μιλήσει για το πρόβλημα της υγείας της, άλλο τόσο απέφυγε στη συνέντευξη της να κάνει οποιαδήποτε αναφορά στον χωρισμό της με τον Macaulay Culkin, τον ηθοποιό που όλοι γνωρίσαμε ως τον πιτσιρικά του «Μόνος στο σπίτι»: «Δεν πρόκειται ποτέ, ποτέ να κάνω το οποιοιδήποτε σχόλιο» είπε στο περιοδικό η πανέμορφη Kunis.
Όσο για το τι ζητά από έναν άνδρα; Δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι θέλει «να έχει αυτοπεποίθηση και να ξέρει ποιος είναι χωρίς να κοκορεύεται».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket