Πληγωμένος από πρώην φίλο ο Αντώνης Κανάκης.


Πληγωμένος αλλά και οργισμένος όσο ποτέ, εμφανίζεται σε συνέντευξή του ο Αντώνης Κανάκης  όταν του δίνεται η ευκαιρία να μιλήσει για το θέμα της φιλίας και το πώς του φέρθηκε ένα πολύ κοντινό του πρόσωπο το οποίο ωστόσο αποφεύγει να κατονομάσει.Όπως δήλωσε στο περιοδικό Esquire «έχω απαιτήσεις από τους φίλους μου και γι’ αυτό όταν τσακώνομαι μαζί τους οι επιπτώσεις πάνω μου είναι τρομακτικές.Έχω δύο τέτοια περιστατικά που με πλήγωσαν πολύ, θα έλεγα τρία αλλά ο τρίτος ήταν ένα ανθρωποειδές που με τούμπαρε και με έκανε να πιστέψω ότι είναι φίλος μου».Τάδε έφη Αντώνης Κανάκης για το θέμα της φιλίας.Πάντως πολλά είναι πλέον τα ερωτηματικά που τίθενται για το τρίτο πρόσωπο στο οποίο αναφέρετε με τόση μεγάλη πικρία.Όσοι ανατρέξουν στο πρόσφατο παρελθόν του  παρουσιαστή δεν θα είναι δύσκολο να φωτογραφήσουν το πρόσωπο στο οποίο αναφέρετε ο παρουσιαστής του Ράδιο Αρβύλα. Οι παλιοί συνεργάτες με τους οποίους δεν μιλιέται σήμερα δεν είναι και πολλοί άλλωστε…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket