Ελεονώρα Μελέτη: Η sexy φωτογράφηση και οι απαντήσεις της για το γάμο και το σεξ!

Η Ελεονώρα Μελέτη λίγο πριν εμφανιστεί στο πλατώ της πρωινής εκπομπής του STAR με το νέο της λουκ μίλησε χωρίς φόβο και με πολύ πάθος για όλους και για όλα. Η ανατρεπτική παρουσιάστρια αποκάλυψε πως θέλει να βρει τον έρωτα, πως έχει κολλήματα όπως όλοι, αλλά και ότι εκείνη έχει ανάγκη την τηλεόραση και όχι το αντίθετο.
Μετά από μια ιδιαίτερα σέξυ φωτογράφηση που έκανε για το περιοδικό “Celebrity”, η Ελεονώρα απάντησε με ειλικρίνεια και αυθορμητισμό για την τηλεόραση, τον έρωτα, το γάμο και το... σεξ!“Η τηλεόραση δεν χρειάζεται κανένα μας. Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε. Αντικαταστάτες υπάρχουν ήδη έτοιμοι. Η τηλεόραση απλώς ανακυκλώνει. Εγώ τη χρειάζομαι περισσότερο γιατί είναι ένα μέσο που λατρεύω από μικρή...”, είπε χαρακτηριστικά η Ελεονώρα Μελέτη και πρόσθεσε: “Αν καταλήξω να πιστεύω ότι η τηλεόραση με χρειάζεται, πάρτε ένα καφάσι ντομάτες και αρχίστε να μου τις πετάτε. Θα καθίσω να τις φάω”.
Όσον αφορά τον έρωτα και τους γάμους, η ίδια σημείωσε: “Εγώ που είμαι τόσο δύσπιστη με τους γάμους, τα πανηγύρια, τα νταούλια και τους αιώνιους έρωτες, θέλω πραγματικά πολύ να βρω τον άντρα με τον οποίο θα πορευτώ μέχρι το τέλος της ζωής μου”, είπε ενώ συμπλήρωσε ότι ποτέ δεν έχει πει σε κάποιον ότι πεθαίνω για εκείνον. “Αγαπάω, δεν σέρνομαι. Όταν αγαπάς τον άλλον και δεν αγαπάς τον εαυτό σου, είσαι ικανός να κάνεις πολλά... Σίγουρα έχω άμυνες. Δεν ξέρω αν δίνομαι ολοκληρωτικά, αλλά σίγουρα δεν εξαρτώμαι”, τόνισε.Ενώ, για το σεξ, εξομολογήθηκε το εξής: “Το σεξ είναι πάρα πολύ σημαντικό. Δεν γίνεται να υπάρχει σχέση χωρίς σεξ. Θα προτιμούσα φυσικά μια τέλεια μετρημένη σχέση με τέλειο σεξ. Χωρίς σεξ δεν πάει μπροστά η κοινωνία”.
Ακόμη, η Ελεονώρα δήλωσε πως αισθάνεται όπως και οι υπόλοιπες εργαζόμενες γυναίκες, από τις οποίες δεν την χωρίζουν και πολλά. “Έχω πολλά κοινά με τις καθημερινές εργαζόμενες γυναίκες. Ξυπνάω “βάρβαρες” ώρες, βαριέμαι συχνά να πάω στη δουλειά μου και έχω μόνο είκοσι μέρες διακοπές το καλοκαίρι”.
Μιλώντας για τα κολλήματά της, η ίδια παραδέχτηκε πως την ενοχλεί όταν της λένε ψέματα, ενώ όταν έχει σχέση δεν θέλει να κρύβεται και να μην κυκλοφορεί ελέυθερα με τον αγαπημένο της. “Δεν αντέχω να μου λένε ψέματα. Θα ανακαλύψεις έναν άλλο εαυτό μου, αν καταλάβω ότι μου λες ψέματα. Εκείνη τη στιγμή μπορώ να γίνει εν δυνάμει δολοφόνος”, είπε.Τέλος, σε όσα λέγονται για τους ανθρώπους της τηλεόρασης και τον αν έχει “πουλήσει” την εικόνα της, δήλωσε: “Δεν έχω πει ποτέ ψέματα για να πουλήσω την εικόνα μου. Έπεσα όμως στην παγίδα να πιστέψω ότι είμαι κάποια άλλη από αυτό που πραγματικά ήμουν στο ξεκίνημά μου στην τηλεόραση”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket