Κατερίνα Μουτσάτσου: Φωτογραφίζεται και αποκαλύπτεται στο Glam!

Για τα επαγγελματικά της βήματα σε Τουρκία και Λος Άντζελες, την αγάπη της για την Αίγινα και τη συμμετοχή της στη διεθνή τουριστική εκστρατεία του νησιού, τον σύντροφό της και τη μητρότητα μίλησε η Κατερίνα Μουτσάτου. Η γνωστή ηθοποιός και film maker που μας κάνει περήφανους στο εξωτερικό φωτογραφήθηκε στο αγαπημένο της νησί και αποκάλυψε τις κρυφές πτυχές του εαυτού της.Μιλώντας, αρχικά στο περιοδικό “Glam” για τη συμμετοχή της στη διεθνή τουριστική εκστρατεία της Αίγινας, η Κατερίνα δήλωσε: “Κατάγομαι από την Αίγινα. Οι αναμνήσεις μου από τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, το καλαοκαίρι “μυρίζουν” Αίγινα κι ας μεγάλωσα στην Αθήνα... Όταν αποφασίστηκε να ξεκινήσει η εκστρατεία, ο μπαμπάς μου, που τότε ήταν αντιδήμαρχος, σκέφτηκε να είμαι εγώ το κεντρικό πρόσωπο”.
Όσον αφορά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο Λος Άντζελες, η γνωστή ηθοποιός ανέφερε: “Αυτό που με παίδεψε περισσότερο στο L.A. ήταν οι φιλίες... Δέχτηκα μεγάλα πλήγματα που τώρα τα ξεπερνάω. Ήταν η πρώτη φορά που εμπιστεύθηκα ανθρώπους και με πρόδωσαν. Στην αρχή φαίνονταν θερμοί και καλοί, αλλά στην πορεία συνειδητοποίησα ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται... Βρίσκεσαι σε καταστάσεις στις οποίες κάποιοι ή θα σε φάνε ή θα τους φας! Ευτυχώς δεν με έχουν φάει ακόμη. Είμαι ζωντανή!”.Για το ενδεχόμενο να γίνει μητέρα είπε ότι παρόλο που δεν έχει χτυπήσει κάποιο βιολογικό ρολόι, σε αυτό το στάδιο της ζωής της νιώθει έτοιμη. “Αν με ρωτούσες πριν από ένα χρόνο θα σου απαντούσα αμέσως όχι. Μόλις έκανα όμως την πρώτη μου ταινία μικρού μήκους, είπα: “Τώρα μπορώ να κάνω και παιδιά!” Αυτό είναι δικό μου μέτρο”, ξεκαθάρισε.
Τέλος, μιλώντας για τον σύντροφό της αποκάλυψε το εξής: “Δεν γίνεται να έχεις σχέση από απόσταση. Οπότε θα σου επιβεβαιώσω ότι δεν είναι Έλληνας!”

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket