Οι σέξι κοιλιακοί της Britney Spears

Στα καλύτερα της βρίσκεται η Britney Spears το τελευταίο διάστημα. Μετά την πολύ δύσκολη περίοδο που πέρασε στα προσωπικά της με τις καταχρήσεις, το ξυρισμένο κεφάλι, την επιμέλεια των παιδιών και τα περιττά κιλά, η 29χρονη ποπ σταρ έχει ξαναβρεί τον παλιό καλό της εαυτό.
Η καριέρα της έχει αρχίσει και παίρνει ξανά την ανιούσα, ενώ τα περιττά κιλά της την κατιούσα αφού έχουν εξαφανιστεί και στη θέση της κοιλιάς που είχε πριν, η Britney διαθέτει γραμμωμένους κοιλιακούς.
Η διάσημη τραγουδίστρια, έδωσε συναυλία στη Μόσχα στα πλαίσια της περιοδείας της, κάνοντας τους πάντες να μιλούν για το γυμνασμένο σώμα της, παρόλο που είναι μητέρα δυο παιδιών.

Η Britney πλέον έχει συμβιβαστεί τόσο με την εξωτερική, όσο και με την καλλιτεχνική της εικόνα. Ξέρει τι είδος μουσικής πουλά και που απευθύνεται:
«Δεν με ενδιαφέρει ν΄αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Κάνω αυτό που κάνω επειδή μ΄αρέσει και ο,τι γίνει. Έχω μια πολύ καλή ομάδα ανθρώπων τριγύρω μου. Όλοι μαζί προσπαθούμε να παραμείνουμε συνεπείς στην καθημερινή ρουτίνα της περιοδείας,  και να είμαστε υγιείς και γυμνασμένοι για τις ανάγκες του show».
Η Britney έχει ξεκινήσει την περιοδεία της από τις αρχές Ιουνίου και σε κάθε της εμφάνιση επαναλαμβάνει τις ίδιες κινήσεις, τις ίδιες χορογραφίες και φορά τα ίδια κοστούμια.  
Την ίδια όμως δεν την κουράζει αυτό, αφού όπως λέει «με διασκεδάζει και είναι από τα πιο όμορφα shows που έχω κάνει στην καριέρα μου».
Όσο για την προσωπική της ζωή; Στο πλευρό του Jason Trawick είναι ευτυχισμένη και φαίνεται: «μου αρέσει η ζωή μου γιατί κάνω αυτό που αγαπώ και έχω μια τέλεια οικογένεια. Άλλωστε όσο μεγαλώνεις γίνεσαι σοφότερος και ξέρεις τι θέλεις», κατέληξε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket