Λυδία Παπαϊωάννου: Είμαι σαν να κλέβεις εκκλησία!

Λίγο πριν ξεκινήσει τη νέα της εκπομπή «Mission Lydia» στο MTV, η Λυδία Παπαϊωάννου μίλησε στο περιοδικό «Glow» για τον πρώτο κύκλο του «Just the 2 of Us» και το ενδεχόμενο να λάβει μέρος και στον δεύτερο, για τους πρώην συνεργάτες της 
στο Mad που πλέον έχουν τις δικές τους εκπομπές σε μεγάλα κανάλια, αλλά και για το πόσο «κορόιδο» είναι όταν κάνει οικονομικές συμφωνίες.
«Επισήμως, δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση από το Mega και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα πάρω μέρος» δήλωσε η 29χρονη παρουσιάστρια για το ενδέχομενο συμμετοχής της στον δεύτερο κύκλο του «Just The 2 of Us», ενώ για τη γεύση που της άφησε η πρώτη σεζόν του show, σχολίασε: «Κάπως παράξενη. Ήμουν 

πρώτη φορά σε μεγάλο κανάλι και είχα τόσα πολλά πράγματα μέσα στο κεφάλι μου».
Έχοντας γίνει γνωστή στο νεανικό κοινό μέσα από τις εκπομπές που παρουσίαζε στο κανάλι «MAD», η Λυδία ρωτήθηκε αν είχε διακρίνει από παλιά πως και κάποια άλλα από τα παιδιά του σταθμού θα έκαναν καριέρα στην τηλεόραση: «Η Νάντια 

Μπουλέ φαινόταν από τότε ότι είχε μέλλον και θα προχωρούσε. Ο Ουγγαρέζος είναι αστέρι και πολυτάλαντος. Η Σταματίνα ήταν τόσο εργατική και ακούραστη στη δουλειά της. Για την Μαίρη τη Συνατσάκη μη με ρωτήσεις καν -είμαι fan της- της έχω αδυναμία και την πιστεύω πολύ» απάντησε εκείνη.
Τέλος, σχολίασε με χιούμορ τον τρόπο με τον οποίο διαπραγματεύεσαι τον μισθό της σε μια καινούργια δουλειά: «Είμαι σαν να κλέβεις εκκλησία. Είμαι μάλλον το κορόιδο της ιστορίας. (…) Προσέχω να μη “χαλάω την πιάτσα” με μια πολύ χαμηλή αμοιβή, αλλά γενικά αμείβομαι πάντα λιγότερο από αυτό που θα μπορούσα, γιατί προφανώς δεν πιστεύω ότι αξίζω περισσότερα λεφτά. Αυτά που μου δίνουν, αυτά παίρνω και κακό του κεφαλιού μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket