Έλενα Παπαβασιλείου: Είμαι ερωτευμένη!

Η 31χρονη παρουσιάστρια μπορεί να μην είναι σίγουρη ακόμη εάν τον χειμώνα θα βρίσκεται Πάνω στην ώρα, αλλά δεν δείχνει να ανησυχεί και πολύ. Το χαμόγελο που δεν φεύγει από τα χείλη της επιβεβαιώνει ότι ένας καινούριος έρωτας υπάρχει στη ζωή της!

Ισχύει ότι το Κους κους το μεσημέρι θα ξεκινήσει με εσένα στο τιμόνι, μια και η Κατερίνα Καραβάτου θα επιστρέψει στη δουλειά της τον Νοέμβριο;

Αυτή τη φήμη μού τη μετέφεραν κι εμένα κάποιοι συνεργάτες μου. Σου επαναλαμβάνω ότι οι υπεύθυνοι του σταθμού δεν μου έχουν πει τίποτα τέτοιο και μου κάνει εντύπωση πώς κυκλοφορούσαν αυτές οι φήμες από τη στιγμή που τα στελέχη της διοίκησης ήταν σε διακοπές.

Θεωρείς ότι κάποιες φορές η εμφάνισή σου είναι παραπάνω σέξι απ’ ό,τι πρέπει για την πρωινή ζώνη;
Κάνουμε λες και φόρεσα πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση κάποια μπλούζα με ανοιχτό ντεκολτέ ή μίνι. Ομολογώ ότι αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, ίσως κάποια ρούχα από αυτά που μου πρότειναν να μην τα έβαζα. Αλλά δεν μετανιώνω. Είμαι νέο κορίτσι και νομίζω ότι μου επιτρέπεται να ντύνομαι ευχάριστα.



Είσαι ερωτευμένη;
Ναι είμαι! Νιώθω ήρεμη, πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη ύστερα από πολύ καιρό. Αλλά είναι πολύ νωρίς για να μπορώ να αποκαλύψω κάτι παραπάνω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το φετινό καλοκαίρι είναι από τα πιο όμορφα που έχω ζήσει.

Πόσο καιρό είχες να νιώσεις ερωτευμένη;
Πολύ καιρό! Είχα ξεχάσει και πώς είναι. (Γελάει.) Αλλά είναι πολύ νωρίς για να πω κάτι παραπάνω. Αυτή τη στιγμή απολαμβάνω απλά αυτό που μου συμβαίνει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket