Φαίη Ξυλά: Έτοιμη για ...ξεκούραση!

Μετά τα γυρίσματα για τον τελευταίο κύκλο των «Μυστικών της Εδέμ» και την περιοδεία με την παράσταση «Υπηρέτης δύο αφεντάδων», η Φαίη Ξυλά ετοιμάζεται να ξεκουραστεί και να περάσει όσο περισσότερο χρόνο μπορεί με τον σύζυγό της, Κωνσταντίνο Γιαννακόπουλο.«Μου έχουν λείψει οι διακοπές διαρκείας, αυτές που κάναμε όταν ήμασταν μικροί και δεν είχαμε υποχρεώσεις και δεν αποκλείεται να το ξανακάνω και μάλιστα
πολύ σύντομα.. Ύστερα από τρία χρόνια καθημερινών γυρισμάτων, ομολογώ ότι έχω μεγάλη ανάγκη να ξεκουραστώ λίγο και να κάνω μια ανάπαυλα», λέει η γνωστή ηθοποιός στο περιοδικό «ΟΚ».
Μεταξύ άλλων δήλωσε ότι θα μπορούσε να μεταναστεύσει αν δεν έβρισκε δουλειά εδώ: «Έτσι κι αλλιώς δεν θεωρώ ότι έχω φτάσει κάπου, για να αισθανθώ ότι θα χάσω κάτι. Μέχρι τώρα απλά είχα την τύχη να κάνω πράγματα που μου άρεσαν και τα αγαπούσα, αλλά θα μπορούσα άνετα να κάνω και κάποια άλλη δουλειά αν τα πράγματα πια δεν γίνονται έτσι όπως τα θέλω. Ελπίζω να μην παραστεί ποτέ ανάγκη να αλλάξω δουλειά, αλλά αν

χρειαστεί θα το αντιμετωπίσω.»
Για το ενδεχόμενο ενός παιδιού, είπε: «Δεν είναι κάτι που σκεφτόμαστε προς το παρόν. Είναι γεγονός ότι με έχουν ρωτήσει πολλές φορές και καμιά φορά βλέπω τίτλους σε συνεντεύξεις μου που λένε "θέλω να γίνω μητέρα" και το βλέπουν οι φίλοι μου και κοροϊδεύουν, γιατί μου λένε "αποκλείεται να είπες εσύ κάτι τέτοιο". Δεν είναι ότι δεν θέλουμε με τον Κωνσταντίνο να γίνουμε γονείς, και αν μας συμβεί θα το χαρούμε, αλλά δεν είναι κάτι που προγραμματίζουμε.»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket