Κατερίνα Στικούδη: Τι κάνω μετά το σεξ;

Για τις προτιμήσεις της στους άνδρες αλλά για το αν η εξωτερική της εμφάνιση έπαιξε ρόλο στην καριέρα της μίλησε η Κατερίνα Στικούδη στο περιοδικό People (που κυκλοφόρησε την Πέμπτη 15/9).
"Δουλεύω σκληρά, δεν τεμπελιάζω, δεν προκαλώ για να κάνω εξώφυλλα και να γίνεται ντόρος γύρω από το όνομά μου. Ο κόσμος με ξέρει πια. Άλλωστε, όσο ακριβά ρούχα κι αν μου φορέσουν, εγώ στον Βαρδάρη μεγάλωσα και δεν αλλάζω. Παραμένω η Κατερίνα που ήμουν πάντα", είπε η sexy Κατερίνα.


Για το αν σε μια σχέση μετρά μόνο το καλό σεξ, η Κατερίνα απαντά: "Με τίποτα! Κι αν μου μιλάει άσχημα ή με κάνει να κλαίω, θα πρέπει να μείνω για το σεξ; Αν είναι δυνατόν! Πώς θα τον φιλήσω μετά; Δεν θα μου βγει η ερωτική διάθεση, δεν θα μπορώ να λειτουργήσω".
Όσο για το τι κάνει μετά το σεξ, η Κατερίνα αποκαλύπτει: "Κάνω ένα ντουζάκι να δροσιστώ! Μετά θα φάμε, θα συζητήσουμε και θα δούμε καμία ταινιούλα".

"Εμένα μου αρέσει το αξύριστο look, οι τρίχες στο στήθος, στα χέρια και τα πόδια. Εγώ προτιμώ την αρρενωπότητα. Έχω δει στην παραλία κάποιους που είναι πολύ γυμνασμένοι και δεν έχουν ίχνος τρίχας πάνω τους.
Συγγνώμη, αλλά ο άντρας που θα μου αρέσει δεν θέλω να έχει πιο λείο χέρι από το δικό μου! Αυτά δεν με ελκύουν. Αν είναι κάποιος πιο αρρενωπός, θα με τραβήξει περισσότερο από κάποιον που θα έχει το τέλειο σώμα", καταλήγει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket