Bar Refaeli: Πως διατηρεί το σώμα του ένα top model; Τι τρώει; Τι γυμναστική κάνει;

To διάσημο μοντέλο της Victoria Secret έρχεται να καταρρίψει τον μύθο των ανορεκτικών μοντέλων με την εμμονή για τη skinny σιλουλέτα.
Η ξανθιά καλλονή από το Ισραήλ έγινε περισσότερο γνωστή για τη σχέση της με τον Leonardo Di Caprio. To διάσημο μοντέλο της Victoria Secret έρχεται να καταρρίψει το μύθο των ανορεκτικών μοντέλων με την εμμονή για τη skinny σιλουλέτα. Προσέχει τη διατροφή της, κάνει γυμναστική, χωρίς όμως όπως λέει να φτάνει ποτέ στην υπερβολή.
Ποια είναι τα fitness μυστικά της; Τι κάνει πριν από κάθε φωτογράφηση ή επίδειξη μόδας για να είναι σε τέλεια φόρμα;
"Δεν θέλω να είμαι super skinny"
Η Bar Refaeli δεν μπορεί τις υπερβολές. Θέλει να είναι όμορφη και να αισθάνεται καλά με το σώμα της. Αλλά μέχρι εκεί...

“Δεν νιώθω πως πρέπει να είμαι super skinny, αλλά το να είμαι σε φόρμα είναι σημαντικό. Ακόμη κι αν δεν ήμουν στο χώρο της μόδας, θα ήθελα να προσέχω τον εαυτό μου, να είμαι υγιής και να κρατάω το σώμα μου σε καλή κατάσταση” αναφέρει σε συνέντευξή της στο περιοδικό OK.
O Άγγελος της Victoria Secret λέει όχι στη δίαιτα!
Μπορεί να σου ακούγεται εκνευριστικό, όμως το μοντέλο από το Ισραήλ δεν κάνει δίαιτα και ούτε έχει κάνει ποτέ στο παρελθόν. Πολύ απλά όπως εξηγεί λατρεύει το υγιεινό φαγητό, χωρίς να στερείται τίποτα! “Δεν κάνω δίαιτα και δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, αλλά μου αρέσει το υγιεινό φαγητό. Δεν θα στερήσω από τον εαυτό μου τίποτα και δεν υπάρχει τίποτα που θα αποφύγω να δοκιμάσω. Μου αρέσουν τα γλυκά 

 –μου αρέσει το φαγητό, τελεία και παύλα! Αλλά γυμνάζομαι και είμαι νέα, οπότε όλα είναι υπο έλεγχο” αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ποιο είναι το μυστικό της λίγο πριν τη φωτογράφηση;
"Δεν μπορεί" σκέφτεσαι. Κάποιον άσσο θα έχει στο μανίκι της για να βγαίνει τόσο σέξι στις φωτογραφήσεις της. “Υποθέτω πως για κάθε κορίτσι έρχονται μέρες που αισθάνεται πως θέλει να χάσει 1-2 κιλά. Το ίδιο συμβαίνει και με μένα" εξηγεί η ίδια.
Όταν πλησιάζουν οι μέρες για ένα fashion show ή φωτογράφηση παίρνει τα μέτρα της.  "Όταν έχω φωτογράφηση ή κάποια επίδειξη μόδας, τότε θα περάσω λίγο περισσότερο χρόνο στο γυμναστήριο ή θα φροντίσω να τρώω 

σαλάτες και κοτόπουλο για λίγες ημέρες. Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να μπω στη διαδικασία κάποιας τρελής fad diet ή να φάω κάτι περίεργο για να αδυνατίσω –απλά δεν είναι καλό για το σώμα σου”
Ένα ακόμη μυστικό για αποτοξίνωση πριν την φωτογράφηση είναι το ζεστό νερό: “Σε κάθε φωτογράφηση θέλω να δείχνω όσο πιο όμορφη γίνεται, γι' αυτό και κάνω λίγα περισσότερα καθίσματα τη νύχτα πριν. Επίσης, πίνω ζεστό νερό με λεμόνι για να ενεργοποιήσω τον μεταβολισμό μου το πρωί και να αποτοξινώσω το πεπτικό μου σύστημα. Αλλά δεν κάνω κάτι τρελό”
Δεν λέει ποτέ όχι σε ένα μπέργκερ!

Μάλιστα το γνωστό μοντέλο υποστηρίζει πως δεν πρόκειται να πει όχι σε ένα λαχταριστό μπέργκερ με πατάτες τηγανητές. “Λατρεύω το φαγητό, λατρεύω να νιώθω υγιής κι έτσι προσέχω τη διατροφή μου. Νομίζω πως είμαι πολύ καλή σε αυτό, αλλά τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα θα φάω πατάτες τηγανητές και μπέργκερ".
Η ίδια έχει ανεβάσει στο twitter της φωτογραφίες από την καθημερινή της γυμναστική, αλλά και την "αγάπη της για το καλό φαγητό! "Το χαμόγελο που βλέπεις δεν θα διαρκέσει και πολύ" αναφέρει με χιούμορ, ενώ "πέφτει με τα μούτρα" στο τραπεζάκι-πειρασμό με τις αμέτρητες καραμέλες!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket