Amanda Seyfried: Τι την κάνει να νιώθει sexy;

Την Amanda Seyfried τη γνωρίσαμε μέσα από την ταινία «Mamma Mia» και από τότε μια σειρά ρομαντικών κομεντί την έχουν αναδείξει ως ηθοποιό του είδους. Η ίδια μίλησε στο περιοδικό Joy για τις ταινίες, το ρομαντισμό, για το τι την ελκύει σε έναν άντρα και τι την κάνει να αισθάνεται sexy!
«Είμαι η ίδια πολύ ρομαντική και πάντα ακούω την καρδιά μου! Δεν είναι απαραίτητα πάντα το πιο σοφό πράγμα να τα αφήνεις όλα στο ένστικτό σου αλλά έτσι είμαι εγώ! Ζω τη στιγμή! Λατρεύω να παίρνω μέρος σε αισθηματικές ταινίες γιατί με εμπνέουν και μου ξυπνούν θετικά συναισθήματα!», λέει η Amanda.
«Συχνά μου λένε, πως είμαι το είδος της γυναίκας που οι άλλες γυναίκες θέλουν για φίλη και οι άντρες για σχέση! Δεν είμαι ντίβα, ούτε εξωπραγματικά όμορφη. Βλέπω τον εαυτό μου πολύ συνηθισμένο».
Όσο για το τι αναζητά σε έναν σύντροφο και τι την κάνει να αισθάνεται sexy, λέει: «Για μένα είναι πολύ σημαντικό ο σύντροφός μου να έχει χιούμορ και να έχει την απαραίτητη ωριμότητα. Πρέπει να σκέφτεται και να ξέρει τι θέλει. Εγώ νιώθω sexy με ψηλά τακούνια, κόκκινα χείλη και lbd!»
Και επειδή σίγουρα θα αναρωτηθείτε τι είναι το lbd σας λέμε: little black dress, δηλαδή μαύρο μίνι φόρεμα! Σωστή η Amanda… 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket