Έλενα Παπαβασιλείου: Είχα ξεχάσει πως είναι να νιώθεις ερωτευμένη! (pics)

Ήρθε να ταράξει την ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα..."Πάνω στην Ώρα" και μπορεί να μη γνωρίζει ακόμα το μέλλον της για τη νέα τηλεοπτική σεζόν που προμηνύεται θυελλώδης.
Αυτό, όμως, τη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής της φαίνεται ότι είναι το τελευταίο που την απασχολεί. "Είχα ξεχάσει πως είναι να νιώθεις ερωτευμένη" δηλώνει σε συνέντευξη της στο περιοδικό ΟΚ! και μιλάει για τον άντρα που κυριαρχεί στη ζωή της τους τελευταίους μήνες αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια."Μου είπαν (οι υπεύθυνοι του καναλιού) ότι εκτιμούν πολύ τη δουλειά μου και πως είτε εκεί είτε κάπου αλλού, θέλουν να με αξιοποιήσουν και με συμβούλευσαν να πάω ήρεμη διακοπές. Αυτό λοιπόν κάνω κι εγώ" είπε η παρουσιάστρια όσον αφορά το μέλλον της πρωινής εκπομπής του ALPHA "Πάνω στην Ώρα" και διέψευσε τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει ότι θα αντικαταστήσει την Κατερίνα Καραβάτου στο Κους Κους μέχρι να επιστρέψει μετά τη γέννηση της κόρης της. "Αυτή τη φήμη μου τη μετέφεραν και μένα κάποιοι συνεργάτες μου.(...) Οι υπεύθυνοι του σταθμού δεν μου έχουν πει τίποτα τέτοιο και μου κάνει εντύπωση που κυκλοφόρησαν αυτές οι φήμες από τη στιγμή που τα στελέχη ήταν σε διακοπές".Όσο για το εάν είναι ερωτευμένη, η Έλενα Παπαβασιλείου χαμογελά και απαντά ξεκάθαρα. "Ναι είμαι! Νιώθω ήρεμη, πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη ύστερα από πολύ καιρό. Αλλά είναι πολύ νωρίς για να μπορώ να αποκαλύψω κάτι παραπάνω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το φετινό καλοκαίρι είναι από τα πιο όμορφα που έχω ζήσει" και συνεχίζει "Είχα πολύ καιρό να νιώσω ερωτευμένη! Είχα ξεχάσει και πώς είναι. Αλλά είναι πολύ νωρίς για να πω κάτι παραπάνω. Αυτή τη στιγμή απολαμβάνω απλά αυτό που μου συμβαίνει".Και μπορεί να δηλώνει ερωτευμένη αλλά η ιδέα του γάμου είναι μάλλον μακρινή. "Δεν είναι κάτι που περνάει από το μυαλό μου αυτή τη στιγμή. (...) Θα μου άρεσε να κάνω οικογένεια αλλά αυτά είναι τυχερά. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το γεγονός ότι είμαι παιδί χωρισμένων γονιών, αλλά είναι αλήθεια ότι ο γάμος ως ιδέα με τρομάζει".
Και μπορεί στη συνέντευξη της η Έλενα Παπαβασιλείου να τηρεί σιγή ιχθύος για το όνομα του αγαπημένου της... λίγες σελίδες πριν το περιοδικό ΟΚ! δημοσιεύει τις πρώτες φωτογραφίες της παρουσιάστριας μαζί με τον αγαπημένο της, 27χρονο επιχειρηματία Αλιόσα Γκρίσιν στην παραλία της Ψαρούς στη Μύκονο. Οι δύο ερωτευμένοι γνωρίστηκαν σε κοινή παρέα στις αρχές Ιουλίου και από τότε είναι αχώριστοι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket