Χριστίνα Κολέτσα: Φωτιά και λαύρα σε νέα φωτογράφηση!

Η Χριστίνα Κολέτσα φωτογράφιζεται σε μηνιαίο περιοδικό και είναι τόσο καυτή όσο την φανταζόμαστε!
Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες της, ενώ η Χριστίνα εκπλήσσει με τις ευαισθησίες και τις δηλώσεις της.
«Για την κοινωνία μπορώ να είμαι άλλη μια τραγουδιάρα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι μπορώ να είμαι κάτι άλλο: Μπορεί το τραγούδι να είναι απλώς το χόμπι μου κι από εκεί και πέρα να κάνω άλλα πράγματα, να αναπτύσσω αλλιώς τον εαυτό μου και το πνεύμα μου», ομολογεί και προσθέτει: «Όταν ανακαλύπτουν ότι έχω κι εγώ κάποιο μυαλό, αιφνιδιάζονται, ιδιαίτερα οι άνδρες. Κάποιοι ενθουσιάζονται που το ανακαλύπτουν και με ερωτεύονται κάποιοι άλλοι το βάζουν στα πόδια. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket