Megan Fox: Νέα φωτογράφιση για τη σέξι μελαχρινή!

Επιστροφή στις φωτογραφίσεις σε περιοδικά κάνει, έπειτα από κάποιον καιρό, η Megan Fox και αυτό δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο, παρά καλό νέο για τους άντρες.
Η σέξι μελαχρινή φωτογραφίζεται για τα γυναικεία περιοδικά «Elle» της Αμερικής και της Κίνας και αποκαλύπτει μερικά μυστικά της ομορφιάς της: «Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να είμαι ξανθιά, σαν την Μπάρμπι ή την Pamela Anderson. Αυτό όμως θα κατέστρεφε τα μαλλιά μου. Το ξανθό χρώμα ήταν κάτι εξωτικό για μένα, γιατί όλοι στην οικογένειά μου ήταν μελαχρινοί».
«Αν το όμως το τολμούσα, θα ήμουν πλατινέ ξανθιά. Και όσο για τη φόρμα μου, που με ρωτάνε πολλοί, κάνω κάθε μέρα γυμναστική με τον προσωπικό μου γυμναστή Harley Pasternak. Ολο αυτό κρατάει 45 λεπτά και σηκώνω βάρη. Επίσης, τρώω πέντε φορές τη μέρα και δεν κάνω ποτέ δίαιτα -τις περισσότερες φορές τρώω ωμές τροφές» προσθέτει...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket