Ελεονώρα Μελέτη: Θα έκανα γυμνή φωτογράφηση!

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη προχώρησε η Ελεονώρα Μελέτη στο Θέμη Γεωργαντά μιλώντας για τις τρέλες που έχει κάνει για έναν άνδρα, για το αν θα έκανε γυμνή φωτογράφηση αλλά για το αν υπήρξε θύμα σε μια σχέση.
«Έχω ταξιδέψει 19 ώρες, τον έχω δει δυο λεπτά κι έχω επιστρέψει. Με το πλοίο είχα πάει, ήταν αργό και βασανιστικό και το μέρος ήταν η Φολέγανδρος. Την εποχή που η Φολέγανδρος δεν ήταν της μόδας. 19 ώρες πήγαινε-19 ώρες έλα. Μέχρι να αδειάσει το πλοίο, εγώ ήμουν έξω και του μιλούσα και όταν επιβιβάστηκαν οι επιβάτες στο πλοίο, ξαναμπήκα μέσα και ξαναγύρισα», είπε η Ελεονώρα.


Για το αν θα έκανε γυμνή φωτογράφηση η γνωστή παρουσιάστρια απάντησε: «Ναι, θα έκανα. Όχι πρόστυχη. Υπάρχει και το καλλιτεχνικό γυμνό, το οποίο το βλέπεις και μένεις με το στόμα ανοιχτό γιατί είναι έργο τέχνης. Αυτό μπορώ να το κάνω και τσάμπα, δεν χρειάζεται να μου δώσουν 500.000 ευρώ για να το κάνω. Αν πραγματικά υπάρξει μια πρόταση με έναν εξαιρετικά μεγάλο καλλιτέχνη φωτογράφο και είναι γυμνό, χωρίς να είναι γυμνό και είναι ένα καταπληκτικό κόνσεπτ, μια φανταστική φωτογράφηση, θα πω ναι».



Η ίδια δε δίστασε να παραδεχτεί πως έχει παρακολουθήσει πρώην σχέση της. «Έχω παρακολουθήσει, εννοείται. Παρακολουθούσα επί 5 ώρες τις πατούσες του αγαπημένου μου. Διότι είχα περάσει σε μια πολυκατοικία, απέναντι από τη δική του, αυτός ήταν στον πέμπτο, εγώ είχα ανέβει στον έβδομο και κοιτούσα προς τα κάτω. Αυτός ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι κι έβλεπα τα πόδια του. Πέντε ώρες το έκανα αυτό το πράγμα.


Το έκανα για να δω αν μου έχει πει αλήθεια σε κάποια πράγματα κι αν είναι μέσα στο σπίτι. Αλλά ήταν τόσο κύριος... ένιωσα τόσο κιτς όταν το έκανα. Για χάρη μιας φίλης μου, έχω μεταμφιεστεί σε delivery, έχω πάρει μια πίτσα από πιτσαρία και έχω πάει να την παραδώσω. Ήθελα να δω αν εκείνος ήταν με τον κολλητό μέσα ή με γκόμενα», ειπε στο Θέμη Γεωργαντά.
Όσο για το αν έχει φάει χυλόπιτα, η Ελεονώρα δήλωσε «Δεν έχω φάει χυλόπιτα, αλλά έχω νιώσει έρωτα που δεν έχω εξομολογηθεί ποτέ, γιατί φοβάμαι μήπως φάω χυλόπιτα. Ήμουν καψούρα, τον ήθελα πολύ, αλλά δεν του το είπα ποτέ. Αν δεν δω ενδιαφέρον από τον άλλον, δεν εκδηλώνομαι ποτέ. Κι όχι μόνο αν δεν δω ενδιαφέρον, αλλά και διεκδίκηση από τον άλλον δεν εκδηλώνομαι. Δηλαδή, ο άλλος θα πρέπει να διεκδικήσει κιόλας. Δεν κάνω ποτέ την πρώτη κίνηση».




Μάλιστα, η Ελεονώρα ανέφερε πως θα χτυπούσε στον ώμο τον Γιώργο Παπανδρέου καθώς τον... λυπάται τελευταία.

Όπως παραδέχτηκε έχει υπάρξει θύμα σε μια σχέση καθώς διαπίστωσε πως ο σύντροφός της είχε παράλληλη σχέση. «Ναι, έχω υπάρξει θύμα. Θύτης θέλω να πιστεύω ότι δεν έχω υπάρξει. Δηλαδή, ακόμα και σε μια περίπτωση που η σχέση μου ξεκίνησε πολύ γρήγορα μετά τον χωρισμό του άλλου από την πρώην κοπέλα του, δεν θέλω να συνέβη. Δεν μπορώ να μοιράζομαι με έναν άλλον άνθρωπο.


Το θεωρώ τραγικό και για να το κάνεις θα πρέπει να είσαι και αξιολύπητος. Δεν μπορώ και να ερωτευτώ τέτοιους ανθρώπους. Αλλά έχω υπάρξει θύμα και μάλιστα στην πρώτη μου σχέση. Και μάλιστα, μετά από μια εκ βαθέων εξομολόγηση που είχα με μια κοπέλα ένα βράδυ που είχα βγει να πιω το πoτό μου, ανακαλύψαμε πως είχαμε σχέση με τον ίδιο άντρα. Εκείνη τα είχε μαζί του ενάμιση χρόνο κι εμείς ήμαστε μαζί δυο!», δήλωσε.

Για τη φυγή της από τον ΑΝΤ1 και τον Πρωινό Καφέ είπε: «Με τον ΑΝΤ1 είχα κρατήσει επαφές από την πρώτη χρονιά που έφυγα, με ανθρώπους που μιλούσαμε καθημερινά. Είχε βγει η αίσθηση ότι είχα αποχωρήσει επεισοδιακά, δεν ήταν όμως έτσι. Έφυγα με συνοπτικές διαδικασίες. Θυμάμαι ότι είχα εκφράσει την επιθυμία να φύγω από τον Μάιο. Είχαμε έναν κύκλο συζητήσεων κι επαφών μέχρι τον Ιούλιο. Μέσα από το νοσοκομείο είχα εκφράσει την επιθυμία μου να μη συνεχίσω, όχι στο κανάλι, αλλά στον «Πρωινό Καφέ».
Αλλά από εκεί κι έπειτα, μιλώντας με το κανάλι και γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει κάτι να διαθέσει για την επόμενη χρονιά, προς τιμήν τους σεβάστηκαν το γεγονός ότι θα με είχαν σε αχρηστία και έτσι με αποδέσμευσαν από το συμβόλαιό μου, που ήταν πολύ δεσμευτικό. Υπήρξαν άνθρωποι που μου έκαναν τη ζωή αβίωτη, δεν ήταν όμως σε καίριες θέσεις. Ναι, το ότι μου έκαναν τη ζωή πατίνι ισχύει και δεν θα το πάρω πίσω αυτό».


Τέλος, για τα όσα ακούγονται περί αλλαγής της ζώνης προβολής της εκπομπής η Ελεονώρα απάντησε: «Είμαι ανοιχτή σε αλλαγές. Μου αρέσει το ρίσκο. Πέρσι που μου είχε γίνει η πρόταση την είχα αποδεχτεί. Στην αρχή φρίκαρα και είπα όχι, θέλω να μείνω στη ζώνη μου. Μετά όμως, επειδή μου αρέσει να ακούω τις επιχειρηματολογίες των ανθρώπων που με έχουν πιστέψει και θέλουν το καλό μου, τους άκουσα- μου έλυσαν τις ανασφάλειες και τις απορίες μου- και τελικά επειδή το συζήτησα και με τον αρχισυντάκτη μου, είπα ναι. Αλλά μετά σκάλωσε. Φέτος, θα δω αν μου προτείνουν κάτι και για ποιους λόγους και θα το συζητήσω πάλι. Δεν είμαι απόλυτη στη ζωή μου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket