Η Καλομοίρα πιο sexy από ποτέ!

Με ανοιχτό το στόμα έμειναν όσοι είδαν το Καλομοιράκι σε εκδήλωση στο παραλιακό κλαμπ «Dream City», όπου παρουσίασε το καινούργιο της single «This is the time». Πιο σέξι από ποτέ, το χαμογελαστό κορίτσι έκανε τους πάντες να παραμιλούν με το σκέρτσο και το καλογυμνασμένο κορμί της. Μόλις 50 κιλά, δηλώνει ευτυχισμένη και προτρέπει τους θαυμαστές σε πιο υγιεινή διατροφή.
«Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που προσπαθώ να τρώω υγιεινά και δεν κάνω απλώς μια δίαιτα», δηλώνει στην «Espresso» η Καλομοίρα. «Η υγιεινή διατροφή είναι τρόπος ζωής, για μένα σε συνδυασμό πλέον και με αθλητισμό. Εδώ και επτά εβδομάδες κάνω kick boxing. Δεν ήθελα απλώς και μόνο να πηγαίνω γυμναστήριο και να κάνω κάποιες ασκήσεις. Ήταν κάτι που με κούραζε, ήθελα να κάνω κάτι πιο ενδιαφέρον. Με το kick boxing γυμνάζεται όλο το σώμα και μαθαίνω να προφυλάσσομαι».
Βέβαια, την Καλομοίρα δεν τη χαλάει καθόλου αν προσωρινά κάνει ένα διάλειμμα στην εκγύμναση του κορμιού της. Κι αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν έρθει στη ζωή της και στη ζωή του συζύγου της Γιώργου Μπούσαλη ένα παιδί.
«Θέλουμε πολύ να κάνουμε ένα παιδί. Θα ήθελα όμως αυτό να μου συμβεί την επόμενη χρονιά, γιατί θέλω λίγο να χαρώ τον γάμο μου. Ένα παιδί είναι η συνέχεια της ζωής και η χαρά. Μακάρι ο Θεός να μου το φέρει, θα το ήθελα πολύ».
Κατά τα άλλα η νεαρή τραγουδίστρια, που ήρθε στην Ελλάδα πριν από λίγες ημέρες για τις καλοκαιρινές της διακοπές, προς το παρόν σκέφτεται τους δικούς της ανθρώπους.
«Θα μείνουμε όλο το καλοκαίρι στην Ελλάδα και σίγουρα θα πάμε στο χωριό μου, στη Σπάρτη. Μου έχουν λείψει πολύ οι γιαγιάδες μου Ελένη και Καλομοίρα, που τους έχω μεγάλη αδυναμία».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket