Κλέλια Ρενέση: Η κυρία Μίλα μου Βρώμικα Μιλάει για τα προσωπικά της!

Η κυρία «Μίλα μου Βρώμικα» δεν ήταν μόνο απελευθερωμένη στο σίριαλ στο οποίο συμμετείχε αλλά και στην πραγματική της ζωή. Η Κλέλια Ρενέση είναι ανοιχτή στις σχέσεις της και αφήνει τον εκάστοτε σύντροφό της ελεύθερο να κάνει ό, τι θέλει. Ακόμα και παράλληλη σχέση.
Η παράλληλη σχέση, βέβαια, ή οτιδήποτε άλλο είναι τίμιο και ειλικρινές, μόνο όταν υπάρχει συμφωνία ανάμεσα στο ζευγάρι. Αυτά είπε η ηθοποιός καλεσμένη στο «Πρωινό μου» και πρόσθεσε «Γιατί δηλαδή είναι ανήθικο ο σύντροφός σου να πάει με άλλη; Εγώ μπορεί να είμαι ενημερωμένη, οπότε η ανηθικότητα πού είναι ακριβώς;» ξεκαθάρισε.
«Μπορείς να είσαι ειλικρινής με τον άλλο και να του πεις. ''Εμείς οι δύο μοιραζόμαστε αυτά τα πράγματα ενώ με τον άλλο μοιράζομαι αυτά''» είπε η Κλέλια.
Παράλληλα, δήλωσε όλες οι σχέσεις της ήταν extreme και είχαν πολλές εντάσεις: «Είμαι κυκλοθυμική τι να κάνουμε» τόνισε. Και πολύ απελευθερωμένη προσθέτουμε εμείς.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket