Ντορέτα Παπαδημητρίου: Δεν γυμνάζομαι-είμαι γραμμωμένη γιατί... σφουγγαρίζω!

Η ηθοποιός, που πρόσφατα χώρισε από τον Κώστα Πηλαδάκη, μιλά με τα καλύτερα λόγια για την περίοδο που πέρασε ως παντρεμένη, ενώ χαρακτηρίζει «δυνάστες» με την καλή έννοια τους δύο γιους της, με τους οποίους κάθε μέρα είναι και καλύτερη. Επιπλέον, δεν θα έλεγε όχι σε ένα τρίτο παιδί, ιδίως εάν τύχει να είναι κορίτσι. «Θα ήθελα ένα ακόμα παιδί στην ζωή μου και καλό θα ήταν να κάνω κορίτσι, γιατί για τέταρτο δεν ξέρω εάν θα την παλέψω. Καλό θα ήταν στην επόμενή μου προσπάθεια να με ευλογήσει ο Θεός και να κάνω μια κόρη».
Σε όσους σχολιάζουν την προσωπική της ζωή, απαντά: «Δεν σχολιάζω και δεν εξηγώ γιατί δεν έχω καμία τέτοια υποχρέωση. Δεν μπαίνω στο τρυπάκι να επιβεβαιώσω ή να διαψεύσω πράγματα. Το να προβάλλω αυτό το κομμάτι δεν με βοηθάει».
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που σχολιάζουν συχνά το σώμα της και κυρίως το πόσο αδύνατη είναι: «Έχω να γυμναστώ πολλούς μήνες. Μάλιστα, πρόσφατα εξηγούσα σ’ έναν φίλο μου, πως τα χέρια μου είναι τόσο γραμμωμένα γιατί ασχολούμαι με τις δουλειές του σπιτιού. Σφουγγαρίζω, σκουπίζω και επειδή είμαι νευρική ως άτομο, βάζω νεύρο. Οπότε μυϊκά βοηθάει το κορμί μου».

Σε ό,τι αφορά, τέλος το Dancing with the Stars και το εάν συμμετείχε ποτέ σε αυτό, αποκάλυψε: «Μου είχε γίνει πρόταση πέρυσι, αλλά δούλευα και θα μου ήταν δύσκολο. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να αντέξω τόση έκθεση, την φοβάμαι και προσπαθώ να προστατεύω τον εαυτό μου. Ισως, προβάλλεσαι και με έναν τρόπο που εμένα δεν με εκφράζει. Επίσης μπορεί να καλύπτει μια ανάγκη σου και εγώ δεν νιώθω πως έχω ανάγκη να κάνω κάτι τέτοιο».  
Οικογένεια ή δουλειά; «Δεν θα έβαζα ποτέ την δουλειά πάνω από τα παιδιά μου, αλλά ούτε θα εγκατέλειπα την καριέρα μου γιατί θα ήμουν δυστυχισμένη και θα ένιωθα μισή».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket