Ηλιάνα Παπαγεωργίου:Μια Ελληνίδα στις πασαρέλες του εξωτερικού!

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα, όμως εδώ και λίγο καιρό έχει καταφέρει να κάνει τα πρώτα σταθερά βήματά της στο χώρο του μόντελινγκ στο εξωτερικό. Ο λόγος για την Ηλιάνα Παπαγεωργίου η οποία αποκαλύπτει όλα τα μικρά και μεγάλα μυστικά της. Όπως η ίδια τονίζει, αυτή την περίοδο βρίσκεται σε «σε φάση αναπροσαρμογής. Έλειπα δυόμισι μήνες στο εξωτερικό και μόλις γύρισα. Πρέπει, λοιπόν, αυτήν την περίοδο να ξεκουραστώ όσο μπορώ και να δω τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Παράλληλα προετοιμάζομαι για το επόμενο ταξίδι μου και βοηθάω την αδερφή μου να ανοίξει ένα μαγαζί με ρούχα και αξεσουάρ στην Πάτρα».
Τι λέει όμως για το μόντελινγκ σε διεθνές επίπεδο; «Σαφώς και είναι καλύτερα από άποψη χρημάτων και ευκαιριών, καθώς υπάρχουν περισσότερα περιοδικά και περισσότεροι σχεδιαστές, από την άλλη όμως ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος, γιατί δουλεύουν και περισσότερα μοντέλα».
Όσο για τις συνεργασίες της εκτός Ελλάδας, η ίδια αποκαλύπτει: «Έχω δουλέψει σε όλους τους τομείς της μόδας. Έχω κάνει editorials σε περιοδικά μόδας, επιδείξεις σε fashion weeks, καμπάνιες και καταλόγους. Γενικώς, μέχρι στιγμής έχω δουλέψει σε Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Μεξικό, Ισπανία, Δανία και είχα την τύχη και την τιμή να συνεργαστώ με πολλούς καταξιωμένους ανθρώπους του χώρου».
Ποιο είναι αλήθεια το όνειρο ενός κοριτσιού που μόλις άρχισε να ζει την επιτυχία στον χώρο της μόδας; «Όνειρό μου είναι να κάνω καλές συνεργασίες με μεγάλους οίκους του εξωτερικού. Ξέρω ότι θέλει πολλή προσπάθεια και ότι έχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου, όμως έχω όλη την όρεξη, τη διάθεση, την υπομονή και την επιμονή για να τα καταφέρω». 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket